PERSIAPAN BULAN RAMADHAN DENGAN F&N

Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَا تُه

SUSU SOYA + CINCAU = IFTAR


Banyak soya dengan cincau Yaya beli. Nak buat kenduri ke? ^,^ Beli kat mana? Ada sale ke?

Ada ke yang tanya macam ni kat Yaya? Memang saja beli banyak stok untuk puasa kali ni dan kalau ada lebih, boleh buat raya sekali. Itu pun kalau ada tapi nak hujung puasa ni, susu soya dari 12 kotak tinggal 1 kotak jaa. Acemaner? 

Serius mudah nak membeli elah dengan F&N Apps ni. Dan ia amat memudah dan melancarkan perjalanan hari kita, haa gitu. Kenapa?? Sebab kita dah
 
- TAK PERLU keluar rumah untuk membeli air yang selalu habis dirumah kecuali masa orang kurier tu datang hantar la kan 😌 
- TAK PERLU angkat berat, bersusah payah borong dari market/pasaraya. Jimatkan tenaga anda! 😊
- TAK PERLU bersesak kelua beli nak nak dengan keadaan kita sekarang ni 😔yang paling penting LEBIH PENJIMATAN 😍

Suka ke sangat SUKAAA koranggg??😄

Kan senang bila da ada APPS mcm yang pihak F&N buat ni. Tekan2 je 📱 esok lusa sampai dah stok sebulan EH! Tak sampai..1-2 minggu je licin 😂 Ditambah pula air soya dari F&N Seasons yang memang fevret ni 😋
Info lanjut 

Post a Comment

4 Comments