MERAHKAN JARI DENGAN INAI JENAMA YANG SEMAKIN POPULAR INI

Assalammualaikum wbt.

Saja nak share satu jenis or jenama inai yang Yaya baru try pakai. Inai apa? It's INAI DAMIA. 

Rasanya ramai dah mula mengenali INAI DAMIA ni kan. Yaya excited nak share sebab dalam banyak-banyak inai yang Yaya pernah pakai sebelum ni, hasil dia tak seperti INAI DAMIA yang Yaya baru cuba pakai ni. Totally different dan Yaya suka gila dengan inai ni. Merah + pekat + cantik dan yang paling penting, warna dia tak bercapuk. Eh da macam makeup pula guna perkataan tu.haha Tapi memang betul.

Kalau sebelum ni, inai Yaya guna baru je sehari dua, warna dah jadi macam bertompok-tompok, lepas tu macam luntur pula warna dia gitu tapi dengan INAI DAMIA ni, warna dia cantik dan smooth je. Tak caya cuba tengok gambar Yaya ambil kat bawah ni:



Cantik tak warna dia..?memang nampak sebati and smooth je

Ni kalau time nak langsung nanti memang pakai inai ni la. Cantik pun cantik. Harga pun ok. Berbaloi la dengan hasil nya.

Ni cara nak pakai kalau nak dapat hasil yang cantik. Masa Yaya pakai hari tu sebelum tidur. 
Jadi esok paginya boleh terus basuh inai. Memang maveles la hasil dia =)

Kredit : instagram - inaidamia

If korang nak cuba, boleh lawat INSTA dan FB mereka macam dalam gambar 1st kat atas tu atau info Yaya share kat bawah ni. Yang ni Yaya beli masa diorang buat promo hari Malaysia Bulan September lepas.hehe lama kan =p ala kurang berapa ringgit je. 


Untuk yang tinggal area Klang/Shah Alam boleh berhubung dengan agen dalam gambar atas ni. Puan Ratenadiana. Dia boleh COD untuk area ni.Cas berapa ringgit je untuk delivery. Mana yang nak beli untuk hari bahagia korang tu atau nak suka-suka pakai tu boleh la cuba.
INAI DAMIA




Sekian review Yaya untuk hari ini.hehe. Selamat mencuba ye. Wassalam =)

Post a Comment

1 Comments

  1. Wah bermanfaat dan bagus sekali artikelnya. Terima kasih ya sudah berbagi. Semoga dengan adanya artikel ini dapat membantu memberikan informasi yang sangat berguna dan bermanfaat :)

    ReplyDelete