JAM PUSINGAN TAWAF DARI AL ISRA

Assalammualaikum wbt.

Alhamdulillah. Lama dah Yaya usha jam pusingan tawaf ni. Dapat juga grab satu. Tu pun masa depa wat harga promo dan jam ni pre-order. Hampir sebulan juga tunggu. Dan baru je dapat ni.

Unik kan. Cantik pun cantik. Memula nak ambil jam pusingan terbalik jenis SPORT. Tapi bila nampak jenis LADIES DIAMOND ni tertarik pula. Takpa, next time bole ambil yang jenis SPORT pula. Hadiahkan pada orang yang tersayang.Eh! =p

✔ TREND TERKINI – Design limited edition lebih bergaya dan luar biasa dengan pusingan tawaf. Viral di sosial media, telah masuk TV9 dan TV AL-Hijrah serta di akhbar tempatan.

✔ UNIK – Sangat exclusive kerana jarum jam mengikut pusingan tawaf dan tiada jual di kedai biasa. Bangga bila orang rapat sekeliling mula beri perhatian bila tgk jam ini dan tanya cara utk dapatkannya.

✔ KEMBALI KPD FITRAH – Konsep pusingan jam mengikut arah tawaf. Pusingan ni sgt positif kpd jasad tubuh badan si pemakainya.

✔ ENJIN QUARTZ BUATAN JEPUN – Enjin jenis ini menghasilkan frekuensi yang teratur dan tepat. Jadi, ia adalah lebih tepat dari jam mekanikal dari segi penentuan masa.

✔ WARRANTY 1 TAHUN – Jaminan kerosakan enjin kami cover utk 1 tahun. Wah, berbaloi kan, dahlah murah, siap ada warranty

✔ EXCLUSIVE GIFT BOX – Percuma kotak dengan setiap pembelian jam. Sesuai sgt nak buat hantaran kahwin kan.

ON x ON??heeee

If ada yang nak grab juga boleh la usha laman sesawang mereka kat bawah ni:

IG: AL ISRA
FB: AL ISRA
WEBSITE : AL ISRA

Sekian,Wassalam =)

Post a Comment

2 Comments

  1. Cantiknya jam tu! Menarik juga jam pusingan tawaf ni kan

    Jom join giveaway hadiah menarik di sini!
    http://www.maisarahsidi.com/2018/11/birthday-giveaway-by-maisarahsidicom.html

    ReplyDelete