WELCOME AUGUST 2018!

Assalammualaikum wbt.
Salam 19 Zulkaedah 1439h

Just a little GIFT for my self =)
#happyborndaytome

Ya Allah, Ya Tuhanku..
Aku bersyukur atas nikmat iman dan usia
yang kau berikan kepadaku.
Aku berterima kasih atas segala hal
yang aku dapatkan hingga hari ini.

Ya Allah,
Jadikanlah aku orang yang pandai bersyukur,
jadikanlah aku hamba Mu yang tahu cara berterima kasih.
Jadikanlah aku hamba Mu yang pandai merawat kesihatan,
jadikanlah aku hamba Mu yang takut akan salah dan dosa

~ Aamiin.. ~


Tak minta banyak sebab dah bersyukur dengan apa yang ada. Cuma berharap dengan umur yang diberi, moga dapat menjadi lebih baik dari sebelum ni + dimurahkan rezeki dari segala segi agar dapat memperbaiki diri, menyenangkan ibu ayah sendiri. Doa yang baik-baik sahaja.

Terima kasih sudi singgah blog Yaya hari ni. Sekian, Wassalam =)

Post a Comment

2 Comments