Wednesday, 24 May 2017

GIVEAWAY FREE NAME CARD BY BUSYRA TAKIYUDIN

Assalammualaikum w.b.t.


3 PERKATAAN YANG MENGGAMBARKAN BLOG BUSYRATAKIYUDIN:

SIMPLE
= Isi blog yang tak terlalu sarat dengan iklan or perkara-perkara yang tidak perlu.

MENARIK
= Warna blog, font yang digunakan semua sedap mata memandang. Bila sedap mata memandang, pembaca pun seronok lah nak membaca,kan ^_^

TERATUR
= Layout yang cantik, tersusun, tak berterabur, kira,pembaca yang singgah senang faham blog.


Klik Banner untuk JOIN

Tarikh tutup penyertaan pada 25 Mei 2017 (Khamis) 11.59 p.m.

9 comments:

  1. good luck!

    macam menarik je untuk join sama..

    ReplyDelete
  2. alahai dah terlepas..good luck!

    ReplyDelete
  3. Jangan lupe followback

    http://tarotthefool.blogspot.com/2017/05/skincare-and-cosmetics-heaven.html

    ReplyDelete
  4. terima kasih kerana sudi join GA saya.. boleh lihat nama pemenang di sini >> http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/tahniah-pada-pemenang-giveaway-free.html

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum,

    blogwalking dari GA yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/05/giveaway-free-namecard-by-busyra.html

    ReplyDelete
  6. akk menang giveway ni..hehe nanti akk up entry tau..xsabar nak tunjuk kad baru akk..hehe

    ReplyDelete
  7. menyesal xjoin hahaha sbb lawa

    ReplyDelete

Sponsor