Saturday, 2 February 2013

KARNIVAL KARANGKRAF 2013

Assalammualaikum w.b.t.

Semalam sudah bermulanya Karnival Karangkraf di Shah Alam..3hari sahaja..sampai esok..bagi peminat buku keluaran Karangkraf ni boleh la p ye..ade yang murah..macam Yaya ni..cari buku tertentu je..hehe..lau ade yang menarik hati beli la..^,^

Memang pagi la lau nak pergi kat sini..lau hari siang 10 a.m keatas memang parking dalam luar dah penuh..huuu..Alhamdulillah, setelah berpakat dengan mak Yaya,kami p la pagi.kul 9.30 macam tu keluar rumah, nasib baik ada parking kat dalam..jadi xpayah jalan jauh2 parking kat luar..heeee ;p

Suke sangat masa dapat parking kat dalam..heeee =D
 Bukan takat jual buku je ada...^_^
 Xpandang booth2 kat lua tu..terus menuju kat tempat yang HARUS ditujui..ngeeee =D

Banyak buku murah2..contoh novel ni... ^,^
Nak belajar MEKAP?? beli la buku ni..
Yaya beli?xde maknenyer nak beli..bukan selalu mekap p00nn!
For HEALTHY and BEAUTY! ^_^
Buku femes nih! rugi xbeli...tapi Yaya...err..xckup bajet plak nak beli..huuu >,<
Teringin nak beli...tapi nanti terlebih bajet plak..
kalau Yaya,ckup ni untuk beli 2 majalah..-RAPI & AL-ISLAM =D
Kenalah tengok...beli apa2 yang patut..senang nantiiii...heeeee ;p

Masa untuk tengok buku TERAPI JIWA & MUHASABAH DIRI =)
Opss...^,^
Hasil belian.....
:
:
 Beli...sebab????Nampak x tajuk huruf besar kat bawah tuuuuuu...
Bakar 500 KALORI!! menarik! ^o^
 Buku lama ni je mampu beli..5-RM12 je...semua jenis yang berkhasiat..heee
Almaklumla Yaya ni bukan jenis 'pemakan'..DIET saja tauu ^_^
Buku TERAPI JIWA + MUHASABAH DIRI...
suka baca buku2 macam ni..dah xde minat la nak baca majalah hiburan ni..xde manfaat...btul x?
kalau baca buku macam ni, bila dah baca, da mengamalkan barulah share dengan orang..sama2 dapat manfaatnye kann..^_^ InsyaAllah 

Lepas da balik dari Karnival sempat plak g kedai barang kek plak..beli barang sikit..hehe..
Mengada sangat nak membeli..buatnya entah bile..haha ;p
xpe..beli siap2 dulu..heee (alasan)

2.02.13
Sampai disini saja aktiviti hari ni..
-Selamat berhujung minggu ye kawan blogger ku sekalian..ngeeee-

p/s: pssttt..yaya belum sambung entri WW ari tu kannn..??hehe..tunggu ye.. ;p

Sekian,Wassalam =)

26 comments:

  1. rjin toi budak ni membeli belah.. len kali ajak deqja .. haha

    ReplyDelete
  2. ok jeles sebab tak dapat pergi :P hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnya. jeles tak dpt pegi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik na pn nak jeles jgk..heeee =D xdpt tolong

      Delete
  4. salam cik yaya :)

    karangkraf memang sebuah sykt penerbitan yg byk menerbitkan bahan2 bacaan yg popular sejak sekian lama...

    rajinnya cik yaya ambik gambar buku2 yg dijual tu kan? hehe

    tapi paling best...last sekali ada pic cik yaya...manis kan main senyuman cik yaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...
      yup..rajin kan amik gmbo buku..huuuuu

      aik..paling best pic yaya ea..haha ;p

      Delete
  5. Akak xdpt pegi pun.. tp seb baik ade kwn yg pegi so kirim jela hihi


    p/s : seb baik xpegi, klu x mesti rambang mata hihihi

    ReplyDelete
  6. wah! teringin nk pegi best klu beli buku ni.. tmbh2 buku komik... hehehe

    ReplyDelete
  7. menarik.byk buku dan majalah best2

    ReplyDelete
  8. perhh mmg rambang mata laa kalau datang sini..nyam2..heehhe

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. biase2 je ni...xde yg gempak sgt..huuu

      Delete
  10. Replies
    1. boleh la..=) utk yg suke buku..dan besh jgk lau budak2 ade p..kat sana ade upin ngn ipin..hehe

      Delete
  11. ala bestnya....xdpt pegi.uhuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe xpe..thun depan ade lg kot.. ^,^

      Delete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016