Thursday, 31 January 2013

TAUBAT SEORANG HAMBA

Assalammualaikum w.b.t.

Walaupun da lame lagu ni tapi Yaya baru terpikat bila dengar pertama kali kat IKIM.FM ..terus download lagunyer..hari2 dengar..best..pada yang belum dengar lagu ni, cer dengar sat..hayati liriknya..=)
Taubat seorang hamba - Irsyadee & Hafiz 

Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x....
Taubatku ini...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini... 

Renung2kan & selamat beramal.. ^_^

Sekian,Wassalam =)

24 comments:

  1. menginsafkan.. cikna start minat hafiz hamidun lepas dengar zikir terapi. ;)

    ReplyDelete
  2. nice song and full of message... ^_^

    ReplyDelete
  3. lagu mcm ni kene hayati btol2 bru masok dlm jiwa... best... hee

    ReplyDelete
  4. suke jugak lagu ni.... :)
    tengok lirik pon dah bleh nyanyi

    ReplyDelete
  5. thanks cik yaya..
    anna dah lama cari lagu ni..
    anna slalu dgar tapi x tahu tajuk dia..
    ya allah, sebak sangat dengar lirik lagu ni..
    Thanks cik yaya sebab sudi share..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..sesama cik anna..
      besh kan lgu ni..
      lagu lama da..tp yaya bru start dgr ikim bru dpt dgr..
      huuu..sukee sgt ^_^

      Delete
  6. sayu dgr lagu ni..
    tp miss suka jgk lagu2 opick..
    yaya knal kn? artis dri indonesia tu..
    kdg2 ble nangis bla dgr lagu dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..tau..suke jgk dgr lagu Opick tu..^_^

      Delete
  7. Macam best je :)
    Nak cari laah :)

    ReplyDelete
  8. bella dulu masa mula2 tahu pasal lagu ni , teruss je repeat repeat repeat . hee . memang best & dpt menginsafkan diri . lebih2 lagi kalau dgr tengah malam

    ReplyDelete
  9. salam cik yaya :)

    ayie selalu jgak dengar lagu ni kat radio IKIM...memang sebuah lagu nasyid yg popular.

    ReplyDelete
  10. dah banyak kali puteri repat dah lagu ni...thanks yaya :)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016