Wednesday, 30 January 2013

WORDLESS WEDNESDAY : BOLEH IKUT??

Assalammualaikum w.b.t.

Paham ke pe yang hendak cuba disampaikan kat sini??hehe
akn bersambung  nanti ye.. ;p

p/s:Nak g Karnival Karangkraf sabtu ni kat Shah Alam..nak join?? ^,^

Sekian,Wassalam =)

36 comments:

  1. erkk .. tak paham ! haha ce cite ce citee :P

    ReplyDelete
  2. makan 3 jari ? atau makan sikit.

    berhenti sebelum kenyang..
    ok blur -..-"

    ReplyDelete
  3. salam yaya...:)

    boleh ikut pergi ke kenduri kawin cuti pjg nanti ke? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..
      hehe..amboi..kndri sape plak..^,^

      Delete
  4. ermm yang kak juju nampak, makan guna 3 jari, kuantiti yang sedikit ...Yaya diet ker???

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol ke? nak hadiah? hehe cite laaa tak sabar lak nak tau kisah gambar tu :D

      Delete
    2. hehe tgu ye....nti yaya citer...;p

      Delete
  5. serius tak faham. nak ikut ape yaya? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe..nti yaya gtau ikut pe ye..heee =D

      Delete
  6. tengah makan..sambil-2 tu snap dulu ~~~ heheheh XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhe..tu mmg btul...tp smua org pon suke wt jgk kan kan kn =D

      Delete
  7. ikut sunnah nabi , makan guna 3 jari . makan dlm kuantiti sedikit . betul tak kak ? hehe

    ReplyDelete
  8. ikut apa tu yaya? makan ikut sunnah eh?

    ReplyDelete
  9. ooo. ni seng jer nih., ni makner nye da knyang la., sbb da nk siap mkn., yg gitu2 tu mksudnyer nk tmbah gulai jer., kekeke

    ReplyDelete
  10. makan ikut sunnah? mmg boleh ikut :-)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016