Saturday, 11 June 2011

MAK BAPAK TENGOK WAYANG KE BUAT WAYANG??!

Assalammualaikum w.b.t.
Hai u ollss...

Wah..bukn main lagi tajuk entri kat atas tu kan..padahal...hihi.. ;p jap lagi Yaya citer..bukn pe, lame Yaya xupdate entri..huhu..sebab Yaya kurang sihat..sejak dari Selasa sampai laa ni xbape nak sihat sangat. Pale sakit sangat macam nak ketuk je rase..huu .>,< makan panadol baru ok ckit..itupon kejap je, pastu dtg balik sakit nya..ermmm xtaw la nape..mungkin sebab nak datang bulan (kelmarin baru dtg) jadi dia datng magrain..selalu orang skit pwot or rase haus, ni aku sekrng da trend skit pale plak..=(

Tapi sekarang Yaya bukan nak citer pasal Yaya nye sakit pale..kalo citer kat korang pon korang bleh wat ape..ye x??huhu baca je la..masuk kanan kua kiri..kan kan ^o^ Nak sambung pasal tajuk entri sekarang ni haa...nak taw, hari ni, pagi tadi Yaya pg tengok wayng..citer KL GANGSTER...besh weyhh!! Kira ok la kalo la jugak..cuma citer dia pat sangat habis..huhu..korang mesti tengok citer ni OK!! Tapi bukan takat tu je Yaya nak gtaw ni..tapi cerita disebalik tengok wayang Yaya tu..bukan disebalik la..tapi (bape bnyk tapi daaa) masa Yaya tengok wayang tu..tetibe je Yaya dikejutkan dengan 1tangan yang tetibe pegang lengan Yaya time tengah layann wayang tu..nak taw sape?? Rupenyer sorang budak kecik yang betul2 kecikk main2 kat situ..,1-1 tangga dia turun..n bukan sgja la pegang lengan Yaya..huhu..dia ingat itu kerusi kot..sebab Yaya dok kat tepi ^o^ aku pon,dengan muke terperanjat sebab budak tu...aku tengok la atas..kot2 mak ayah dia nak amik, yelaa..budak2 main2 kat tnga wayng tu kan..mestila risau dia jatuh ke ape ke dah la gelap tapi Yaya tengk xde sape pon yang dtg amik..suara orang pngil budak tu pon xde..dalam ati,"sape la mak bapak budak ni..tengok tu dia main2 kat tangga..kalo jatuh ke ape ke silap2 ble bwk maut..yela..kita xtaw pe yang budak tu main2..kalo jatuh terguling2 kat tngga tu jgn mnyesal di kemudian hari sudah..dah la bwak anak kecik tengok wayng citer gangster..ada ke patut citer gns mcm tu bwk anak sekali..kalo ank tu da boleh pahm jln citer xpela gak..ni x..budk dlm umo 3thn cmtu ko da bwk msuk tgok wyg..ko ingt ni citer Kungfu Panda ke..??" adoiyaiii pelikk Yaya jadinya..ngan mak bapk budak tu..xbleh bpikir ke apa..tawla tgh syok tgok wyg tapi xyh la smpai mgabaikan anak..kalo xlrat nak kawal,taw ank tu aktif, xpyh la bwk msuk pngung..ish3..Yaya yang tgok budk tu plak jadi risau..rase macam nak amik dukung budk tu cari sape mak bpk dia..xtaw nak jga ank..xpon bg ank tu dok diam2 ngn Yaya..senang..!ISH GRAMNYERR...

Pada sesape u ollss yang baca entri ni..tolongla ye..jangan bawak anak@ank buah@ank sedara ke yang kecik2 lagi, jenis aktif plak tu, bwak masuk pngung wayang ok..bukn takat mnyushkan dri sdri tp jugak orang lain..yang lebih bperikemanusiaan..risau,takut tgok budk tu main2 lari2 dlm wyg tu..kalo tempat tu jenis flat, rata je xpela jgk..tapi ada tangga, ada besi, dan sesetengah tempat plak wyg nyer msuk dari bwh..macam Yaya tadi tgok kt B.Raja Klang ni, wyg msuk dari atas..xdela jln msuk kt bwh tu..kalo x msti budk tu da jtuh ke bwh..haiii...cian tul budk tu..selalu beringat lah ye..ok..
Sayangi keluarga anda... ^,^
Tu je yang Yaya nak citer wat masa ni..pale ni pon pening lepas blik tgok muvie td..huuu..nsib la xlame..klo x pengsan.. >,< ok.daaa u ollss..
Wassalam...

2 comments:

  1. da lame betol sangat la rasenye tak pegi tngok wayang .. kalau dya lah jadi yaya , dya colek jer budak tuh . biar mak bapak dia rase .. pastuh mntak duit tebusan seribu hengget da tak tahan .. jngan bnyak2 nti kene tangkap polis . kih3 !!

    ReplyDelete
  2. huhhu..dlm pkiran nk wat cmtu jgk..tp org da nmpk muke xbleh r nak wat..huhu..daq tu comel pon comel..bwk blik jg pon ok gak..hihi ;p

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016