Monday, 2 May 2011

TERINGIN MAU KAWEN PLA DA..HOHO

Wahhh..ari ni banyak tido wooo...hihi...sampai rase cam xnak bangun lagi..heeee ;p bcoz ari sabtu lepas baru je ni aku g Melaka ngan mum n abg ku..ade kenduri pakcik aku nikah n kawen belah pihak perempuan.. =) semalam baru lik Klang ni ha..alhamdulillah majlis mengikut dari pandangan mata aku berjalan dengan lancar kot..xtaw la belh pompuan cmane lancar ke x..tapi rombongan belah laki memang ramai xtaw nak cakap r..da macam bawak 1 kg..huuu ^o^

Bile tengok ramai orang yang da kawen, sedara, pakcik, kawan2 pon ramai da kawen,da tunang, aku pon rase cam nak kawen je.. ;p haha gatai!! Kumpul uet banyak2 dulu baru leh pikir la Cik Yaya oiii!! ..huuu-nak baby larh.. ^o^ ;p hahaha. Apepon di ucap 'Selamat Pengantin Baru' for my uncle..-uncle aku muda lg..bukn uncle yang da tue tu k..hihi ^,^ kat bawah ni ade antara pic nyer....
:
:
:
:
:
:
:
Masa majlis akad nikah..-pakcik ku nerves..hihi

Pengantin Perempuan



Masa Majlis Persandingan


Pic family belah lelaki..separuh je dpt tngkap ni..separuh lagi xmuat..al maklumla..huuuu

Masa memotong kek pulut kuning...-dapat tengok je..heee ;D

Tak tahan gelak MC suka wat lawak...haha

'SELAMAT PENGANTIN BARU ACHIK..=)'
MOGA BERBAHAGIA

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016