UPDATE UNTUK HARI RABU

ASSALAMMUALAIKUM w.b.t
Actually mase ari rabu lpas aku xbape nak sihat sangat untuk update blog ari tu...ni yang title mcm nih..huhu..ni pon bru je bek dri penyakit demam+selsema akibat jangkitan dari ayah ku..mak aku pon terkena...hihi ;p
Ha nak dijadikan ceriter larh..hari rabu lepas (30/3/11)  kami-from tempat kami study skarang la kan..wat aktiviti 'Team Building'..Tempatnye dekat jer..disebabkan tempat kami study kt Bayu Perdana je jadi pilih tempat yang paling terdekatla...iaitu kat Taman Rakyat. Orang Klang taw la kat mana...
Malasla palk aku nak taip panjang2 nih..hihi ;p nak dipendekkan cerita, memang ok la kan..lame da xbuat aktiviti macam tu...kat bawah ni ade antara gambar2 semasa kami disana...membuat pelbagai aktiviti yang 'BERCABAR'...hihihihi =D

BARU SAMPAI.....



*Masing2 angkat barang walaupon benda kecik.... =) ape yang penting?? KERJASAMA.....

AKTIVITI..

Wat mumia...hihi

Kumpulan kami paling comel..hihi tutup sume taw..! kecuali kepala ;p

Aktiviti bola beracun...heeee =D





sape lagi panjang....hihi



Pic paling klaka aku rase...hihi 1 pokok nyorok 3owg...hihi ;p

Bawa bnyk air tapi sume kelua kat tepi...huhu

Lepak2.... ^_^


Kami kumpulan 'CERDIK'...hihi
cerdik kew??cerdik larh..!!! ngeeee ^o^

Da nak balik da......


Aiyaa...aku gumok r....haishh




Hehe...ok da...smpi sini je citer pasal hari rabu ni..sebelum aku terlupa nak say thnk u too photographer ni..yang suke mik gambar pic candid owang..tmasukla aku..huhu malu taw...n tak lupa jugak me ksih kat cik yunie ni..sbb tolong upload kan pic kt lam pdrve sy yek..hihi..nk taw?lepas dari balik ni tu la yg aku demam..huhu..aku jnis xble kne panas mengejut..huhu..lpas tu msti bdn rase panas pastu mula la pening pla la..dmam la...huhu okew... da...wslm...




Post a Comment

0 Comments