HIJAB

Mesti pelik bile baca tajuk hijab ni tapi tuan yang taip ni xpakai hijab pon..huhu...dahla..xnk melalut cerita nanti..aku bukan nak cerita pasal ape..cume lately ni aku sangat suka tengok gurl2 wanita solehah yang pakai hijab ni dengan fesyen yang menarik..tapi bukan yang pelik OK??!! Contohnye macam pic kat bawah ni..
:
:
:
ha....lawa kan...suke style mcm ni...tapiii....xsuke yang style mcm ni...
:
:
:
kenapa??? errr...rasenye sesape yang tengok pon taw kot..... dan lagi 1 yang macam ni....
:
:
:
Lawa kan.....make up lawa...cara hijab pon lawa..tapi ape maslah dengan pic ni yang buat aku xsuke dengan cara dier.....ermmm...agak2..??haaa..of course la tang leher nun ha......!!!nampak terbentang luas kan....so...paham2 sendiri larh...kalau aku xsalah nak tutp aurat ni pe yang boleh nampk hanye muke dengan pergelangan tangan jer...betul ke x..??kann...tapi ramai yang aku tengok walaupon orang2 dlm bidang professional ni. Actually bukan nak mengutuk sesape pon..maaf kalau ade yang terasa...ade kewww??huhu ;p  bukan niat xbaik..coz aku tahu yang aku sendiri pon xbetol..tapi sebenarnye kan..ade niat di hati ni nak pakai hijab..tapi kalau boleh tunggu dululah...pakai hijab ni bukan boleh kejab buka,,,kejap pakai..Xelok..mcm xikhlas je...So that way aku kalo boleh nk tunggu pintu ati aku ni terbuka dengan sendiri dan ikhlas bukan kerana sape2 atau ape2 pon la...kan..yang penting kerana Allah s.w.t la kan.. =) insyaallah..mudah-mudahan..doakan saje lah... ^_^ 

Lagi 1..kalau nak citer dlam blog ni aku suka tengok blog gurl yang pakai hijab ni..ade dua orang blogger wat masa ni yang bleh dikatakan femes r gak kan..kalo nak dibandingkan dengan aku ni...yang punye follow bpe kerat orang je..tapi aku xkesa pon..coz aku juz nak share with other people bout me and anything that i know that mayb some people don know... hehe ^o^ eh lupa plak...blogger yang 2owg aku suka tengok tu ade la 1st:Cik Maria Elena ni...ha..mesti kowang sume kenal..aku memang suke la bile tengok utube dier masa tang hijab tu...tu yang wat aku bertambah suke tangok...=) and yang 2nk plak : Cik Nisa Kay...suke tengok cara dier style kan pakaian n hijab..n orang nye pon cumil jgk.. ^,^ huhu... nak tengok Cik Maria Elena yang aku kate tu..ni haa...
:
:
:
nahh...ok kan...macam gurl arab dah..suke cgt2.. ^_^

kat bawah ni pula Cik Nisa Kay..ce tengokk sat...
:
:
:
u see...cumil cgt kan...suke..hmm bile la aku nk pkai mcm ni.huu ;p

Okew..sekarang nak tunjuk pula video from Maria Elena : Way's too wear hijab..tapi KLIK SINI jela ea..hihi...dan juga video from Nisa...KLIK SINI je ok..?! ^_^ 

Ok..lepas da tengok cara style btudung mereka2 ni meh tengok aku plak..hihi

TRY TEST....hihi
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ada lg okew....hihi
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

So....ape pandangan??huhu..harap aku akan mula pkai hijab nanti... =)

OK sampai sini saje...ade lg aku citer lg k..! =D

Post a Comment

0 Comments