TEMUI SUDAH CINCIN KU YANG HILANG...

Owh yeeaa!! Cincin ku yang hilang sudah ku temui semula...hikang masa aku buat make up diner last Jan lepas..tertinggal kat mana2 kat tempat yang aku pergi tu iaitu kat Sense & Style kat Bandar Baru Klang..hihi..aku nye consultant kat sana @k@ my fren yang jumpa cincin tu..Tu pon aku suh dier tolong tengokkan kat tempat dier tu..then bile dia da jumpa dia g simpan lak...semalam baru bagitaw yang dia da jumpa ciccin aku..ceh...!huhu..sayang banget same ciccin tu..pemberian SUPERHERO ku...hihi So hari ni baru p jumpa amoi tu..tapi bukan takat bagi cincin je..dia ade bgtaw 1gud new for me yang sekarang diorang ade wat promotion..well..bukn promotion ape la kan..just tempat diorang ada buat kelas basic grooming 3hours for 38 ONLY!!!! woww..!! Tu yang wat aku tertarik...hihihih ;p Lagi....dia ada bagi aku part time job la kalau aku berminat...just side income je..about diorang punya place and product yang diorang gunakan 100% Aloe Vera..Its very interesting product u know..and very good to use daily in our life...

Ok la sampai sini je..aku cerita sikit je..ada keje nak buat..huhu..pasal product keje part time aku tu nanti aku cerita lagi..bubye...wslm... ^_^

Post a Comment

0 Comments