Wednesday, 27 April 2011

MUMMYLOVERS CARI BLOG UNTUK DIREVIEW


Hehe..setelah join segmen kat blog BA..sekarang Yaya terjah plak try masuk blog Mummy ni..^,^ yela..sebab sedar diri...follower yaya jangan kate kurang 100..kurang 30 jugak pon ..hihi ^o^ Mummy kate suh letak 1 pic cun..tapi Yaya xde pic cun la Mummy...urmmm....
Sesape nak join boleh klik kat pic atas ni k.. 

Hihi..pic ni bole x Mummy...Coz yaya xde pic cun..jadi memilih pic rambut kering dan yang xbersikat ni sebagai tatapan....huhuhu ;p

Ok then,sedikit komen tentang blog Mummy kan...urmm..bagi Yaya yang baru berblog ni xlyak nak komen lebih2...apepon Yaya suke sangat tengok blog Mummy..pinky...! Dahlah yaya suke dengan pink..Mummy plak buh wrne pink..hihi..pastu memang banyak entri yang berfaedah jugak dari Mummy yang Yaya tengok..selain tu,blog Mummy jugak sangat menarik..Yaya baru lagi..xtaw sangat nak mengedit n mewarnai blog menarik macam Mummy..harap boleh bagi tunjuk ajar yek! ^o^ Ok..tu je Mummy..bole kan..heeee 
Sekian,
Wslm...=)


7 comments:

  1. thanks yaya follow i..i dah follow u balik.. :)

    ReplyDelete
  2. THANKS JOIN..
    GUD LUCK DEAR!!

    BLOG INI AKAN DIREVIEW PADA:

    REVIEW1
    01/05/2011
    4:00 AM

    DAN

    REVIEW2
    02/05/2011
    06:00 AM

    KEEP IT UP BLOGGING DEAR!!

    ReplyDelete
  3. nice belog...

    jom join contesr fad..
    heheh


    http://faddesignaway.blogspot.com/2011/04/contest-gile-shopping.html

    ReplyDelete
  4. Cik Cempaka-hihi tq =) memg la ok..cukup lengkp muke..ade mate, idung,mlt..hihi ^o^

    ReplyDelete
  5. Weiydaweingwaffa-hihi tq mummy.. =)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016