MAKE OVER-PART2

Hahh!! Ingat lagi tak pasal make over aku part1 under Cosway tu?? Kalo xamik taw KLIK SINI .Time hari sabtu semalam la kan..aku p da..terlewat ckit..huhu..well..aku xlarat r nak terangkan secara terperinci tapi overall ok la..yang aku xpuas hatinya make up dier aku rasa bukan dari professional makeup artist coz bad..xdapat buat aku yang xlawa ni jadi lawa malah jadi makin xlawa adela!! Lagi ok kot kalo aku yang make up sendri..dalam banyak2 photoshoot tu cuma 2je yang memuaskan hati aku..tapi yang aku boleh bawak balik cume 1keping gambar je...nanti aku tunjuk..kat bawah ni ada beberapa pic masa sesi make up n photoshoot..
:
:
:
:
:
:
:
:
:





Ni lah hasilnya..dapat 1pic jerr...huuu
amacam..???ni pon dier dah touch uup..kalo x memang xde lawa+licin macam nih! huhu ;p
Ada ke patut aku yang kulit gelap ni bagi warna biru kat mata???sesuai ke??nampak muka aku bertambah gelap adala..ceh! Ape2 je larr



Post a Comment

0 Comments