3 HARI YANG BIZZY....arrgghhhh

Actually xdela bz mane sepanjang 3 hari ni..hihi..tapi memang penat sikit r..start dari jumaat petang sampai hari ni...(ahad) just bcoz of sepupu ku kawen..tapi hari sat tu aku bz lain r kan..bz dgn si dia.hahahaha ^o^ sebulan sekali oww jmpa..punye susah..huuu cian aku..umm merindu je kje..=(
Anyway suka sangat tengok kakak sepupu aku tu,,shanteq jer..n sangat beruntung coz dapat husband yang sudah punya harta sendiri.. =) Agaknya lepas dapat baby nanti tak payah keje pon xpe..jadi suri rumah sepenuh masa..hoho..memandai jek aku ni.. ;p Masa p kenduri tu memang ramai orang lah..sampai tak cukup makanan aku dengar..tapi dorang cepat2 sediakan makanan la..orang merewang la katakan..makanan tak cukup boleh masak lagi lain..lain lah kalau katering..memang payah nak 'topup' makanan,..hihi bleh dikatakan meriah la jugak majlis tu..selalu tangok orang kawen ada sorang photographer je kan..tapi ni lain aku tangok ntah bape orang aku tengok ramai bebenor yang jadi photographer...hihi ape-ape pon aku harap moga jodoh berpanjangan dan berkekalan hingga akhir hayat ye buat kak Roshalina n abg ipar sepupuku..betul ke? abg Izad..(xtaw nama penuh) =D

Masa jumpa si dia tershayunkk...
 Shayunk kuu....'Aku CINTA padamu..' ohohohohoh ^o^

 Aku yang selalu wat si dia di atas ni mara...huhuhu
p/s : maaf ye sygku... ;p

Dia tengah membebel merungut pasal kelakuanku yang menyakitkan hati..ahh aku tak peduli..huhu ;p
"alarhhh abg ni syg memang mcam ni larr.." tapi syg tetap shayunk abg jerr..umm =( 

Masa kenduri kawen kakak sepupuku... <3 


Nilah dier rupa husband nyerr... 

Pelamin pengantin..chanteq..! ^_^

Berseri mukanya.. =)

Shanteq kann... ^,^

Smile!! Kak Nina!! ^_^


Sayang nyer aku xdapat mik pic dengan kak sepupuku ni..coz lambat sangat..aku xboleh bertahan lama sangat kt bawah sinaran matahari..chewaahhh..huuu tp memang betul la..kalo x t mesti aku demam..urmm shayunk nyewwww....hukhuk


Post a Comment

0 Comments