BAD ATTITUDE SOME OF RAKYAT MALAYSIA

Arini tak dapat nak tulis panjang2 walaupon banyak cerita..huhu coz have my fren in my house. So kene utamakan tetamu kan..xkan nak o9 time ade tetamu.She's be here till Thursday..it's bcoz of our convocation at this Thurs 21st April 2011. ^_^ sekarang waktu tidor jadi boleh taip blog sikit..hihi nak jugak.. ;p
Nak djadikan cerita nye berdasarkan title aku yang kat atas tu, ari ni kami rakan2 sekelas-5orang pergi la 'usha2' tempat yang bakal kami praktikal nanti di sebuah shopng complex yang agak terkenal kat Shah Alam ni. Kami xberapa tahu sangat tempat tu but da jumpa company tu..jadi nak tanya orang didalamnya lah pasal kedatangan kami tu but u know whutt.....?? the guy yang jawab pertanyaan kami tu jawab dengan muke yang...ermmmm nak cakap camne ek muke...ketat ke???ke sengal??Opss..bukan2...ntahla tapi memang sungguh tak sopan la...Well...kita kan orang melayu..orang Msia..orang Islam plak tu..xkira la sape pon yang datang bertanya kat kita walau tahu atau tak..kenal atau tidak kita xbolehla bersikap macam tu..kita tanya cara baik jadi jawabla dengan baik jugak..haiiii...nthla..xpaham dengan sikap sesetengah orang ni..bermasalah sangat..muka nak ketat jerkk..nampak sangat ketidakmatangan di situ. Lagi bukan ari ni je aku tengok orang2 macam ni..tapi da banyak kali jugak kot aku tengok..sebab banyak kali aku kene..hahahahahah ^o^ aku senyum tapi orang tak nak senyum..tapi aku xsalahkan orang2 macam tu la mayb dorang xpikir aku akan senyum kat dorang kot..yela..ingat aku ni senyum kat orang belakang ke..senyum sowang2 kew..huhu da laen dah tu senyum sowang2..heee ;p That's why kadang2 aku jalan xtengok orang..aku jalan straight forward ke tempat yang dituju..bukan xnampak orang tapi wat2 xnampak..hoho..tapi kalo aku pasan orang senyum kat aku of course la aku akan seyum balik..tu pon selepas di pastikan yang orang tu senyum kat aku la kan..hahahahah  ^o^ At least senyumla..xkira pada orang tua, orang muda, lelaki atau perempuan mahupun budak kecik..'Budi Bahasa Budaya Kita' kan...chewahhh..hihi =D
Apepon aku nak simpulkan mengenai tempat praktikal yang bakal kami tempuhi tu ok kowt..tawakal je larh..hope sume ok.dan kami semua selesa berada di sana...huuu >,<
^_^
Don't stress2...kalo stress meh ikot wat macam ni....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Kalo nak lagi rancak cube macam ni plak....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
hahahahahha..........;p

P/S: Please try this at home ok...hihi

Post a Comment

0 Comments