KONVOKESYEN-PELIK SANGAT KEW AKU???HUHU

Huuu...penat badan xilang lagi...g Konvokesyen ari ni...kat Pan Pac Hotel KLIA.....mula2..nasib baik la..xsmpai lambat..yela..bukan taw jalan..jalan pon berpandukan tunjuk arah oleh my fren fiance..mlalui telepon..huhu ;p..apepon Alhamdulliah selamat sampai n selamat pulang...coz time blik samapai je kat S.alam tu..ujan lebat giler kot..kete crmin aku mcm kne simbah air jekk..huhu 
Berbalik pada masa konvo aku tu...pe yang pelik owang tengok aku...???aku ade mata..ade idung..ade mulut..sume samae mcm owang lain..tapi beza nye yang wat aku pelik tu mendenyer..???huhu 


Actually..dowang pelik coz aku pakai hijab kat atas ni hahhh...!! hoho..jangan xcaye beb!! Tapi kalo nak ikotkan xde pelik kot coz aku memang kat kolej pakai hijab..kat lua je aku tak pakai..huhu tp xbleh nak salahkan orang jugak sebab sebelum konvo ni dowang tengok aku masa raptai xpkai hijab...n masa konvo tadi tu plak aku pakai..ade yang kate aku Yuna datang wat konsert..haha ciut jek dak tu tapi lagi siuuttt kt daq pmpuan ni..bleh ckap aku pkai tudng ni sebab nak tutup rambut karat aku?!! Ceh..tolong cikit r..aku pakai sebab memang aku nak pakai..aku xkan pakai atas sebab orang lain..Jadi semua orang tolong la paham..Cuma aku blum sedia sepenuhnya lagi nak pkai hijab..blum dapat Hidayah lg..walaupon name ku Hidayah... ;p umm Aku da agak dah ade yang akan cakap n pikir macam tu..actually xkesah sangat pon...bia la pe orang pikir..diri aku cuma akan cakap "ADE AKU KESAH?!!"

(Gambar di atas member aku-itm kat bibr bwh dier bukan lebam taw..ni sebab hp dier cam rosak..huhu..ade tnde itm lak.. ;p )

Hahaha....anyway nak cakap cikit pasal majlis tu..aku p dengan fren aku..ber-2 jek..aku xbwk parents dia pon xbawak parents..jadi hanya kami shaja..hihi..Majlis bjalan dengan lancar kot..walau kami semua agak keboringan n 'kemengantukkan'..huhu..mendengar owang bagi ucapan..paham2 je larh kan camane..tahan mata n telinga mendengar. Memang besh dpat jumpa lik member lame yang da lame xjumpa..n maybe boleh jadi tu yang terakhr kali berjumpa.. =( apepon aku wish semua member dapat kerjaya yang bagus+berjaya dalam hidup n menjadi orang yang berguna..ok! Wish u all the best..n to me to0..hoho
N Congrate to all fren that graduated today! =) 

^_^
Ok ni je yang dapat aku update for today..ade pic lg tp dlm kamera laen..t aku update lg pic2 tuh..huhu da ngntok..nitee... =)

Post a Comment

0 Comments