TIKET WAYANG BURN BEGITU SAHAJA.. -_-"

Dengan xcited nyer aku dengan rushing balik ke rumah dari S.Alam..baru habis karok dengan kakak2 sekelas..huhu ;p  Sampai JJ jer da kol 7.30 n beli plak tiket for 3person dengan price RM42 omg! But xkesamapian untuk melihatnya.Bcoz my mom sakit pewot...Actually nak tengok citer 'Penunggu Istana' pada pkul 8 malam ni..rushing giler kot aku balik..sampai je rumah tengok my parents xsiap lagi...tertanya2 lah aku..n then my father kate my mom sakit pewot sangat..so aku ckap kalo macam tu xpyh pegi la..biarla burn jer uet RM42 tuh..huhu nak nangis jugak aku sebenarnye..nak sangat tengok citer tu dengan parents aku-coz aku penakut nak tengok sensorang..heeeee. Umm...xpela..xdapat nak tengok ngan parents aku..sok aku g tengok jugak..wif my gud fren..Cik Non...rindu dier..n dier rindu shyerr..kate mau jmpa..hukhuk ;p

Ok tu jer...dapat taip malam ni..n untuk hari ni.. =)
P/S: To my 'kakak2' sekelas,hehe...tq for today.. <3 ^_^

Post a Comment

0 Comments