Friday, 15 March 2019

REVIEW - VITAMIN C SERUM ANNONA

Assalammualaikum wbt.
Salam Jumaat 8 Rejab 1440m

Lebih kurang 2 minggu yang lalu Yaya ada kongsi dengan korang mengenai satu serum yang Yaya baru cuba guna. Boleh klik sini -->(SERUM BEST)<-- 


Hari ni Yaya 'excited' nak share lagi dengan korang antara kesan yang bagus bila Yaya da guna serum ni. Nak tahu, Yaya punya VITAMIN C SERUM ni dah nak habis pun..haha adei. Kena standby 1-2 botol lepas ni. 

Kenapa cepat habis? Mesti ada yang tanya kan. Yela, tak sampai sebulan kot guna, dah habis. Sikit sangat ke kuantiti VITAMIN C SERUM ni? Ehh.tak! Kalau korang nak tahu, Yaya bukan guna hanya pada kulit muka je TAPI Yaya juga gunakan SERUM ni hampir seluruh badan. Haha. Sebab tu cepat habis.

Boleh ke guna selain dari untuk kulit muka? Kenapa pula tak boleh? Cuba tengok kat bawah ni. 

Antara khasiat VITAMIN C SERUM ANNONA :
  • Liang pori terbuka
  • Parut pada kulit
  • Jeragat
  • Kulit rosak akibat salah guna kosmetik
  • Tona kulit tak sekata
  • Kulit kusam

Haa tengok. Memang kebanyakannya semua masalah tu ada pada wajah tapi ada juga pada kulit badan kan. Macam PARUT, TONA TIDAK SEKATA, KULIT KUSAM @ KERING dan banyak lagi manfaat dia. Kan ianya adalah VITAMIN C. VITAMIN C bagus untuk kulit! 

Dan sepanjang Yaya guna, Alhamdulillah tiada kesan negatif yang timbul. Maksudnya, sesuailah dengan kulit Yaya. Kat muka pun pakai ok je. Takda keluar jerawat ke apa ke. Lagipun Yaya memang takda guna 'bahan terlarang' tau untuk kulit..tapi DULU memang ye. Pernah! Sedih kalau cerita. Alhamdulillah sekarang dah ok. Cuma parut la. Ambil masa sikit untuk hilang. Dan macam yang pernah Yaya beritahu sebelum ni, perlu SABAR.

Kalau korang berminat untuk mencuba dan nak tahu lebih lanjut tentang produk VITAMIN C SERUM dari Annona ni, boleh la lihat informasi yang Yaya bagi kat bawah ni ye.

Untuk maklumat lanjut:

LAMAN SESAWANG : https://vitamincseries.com



HOTLINE : 010-8424243 

Sekian, Wassalam

No comments:

Post a Comment

Sponsor