HILANGKAN JERAWAT DAN PARUT DENGAN VITAMIN C SERUM DARI ANNONA

Assalammualaikum wbt.
Salam 22 Jamadilakhir 1440m

Korang perasan tak sekarang cuaca panas kemain bahangnya kan. Memang salah satu tandanya musim panas datang apabila bulan Ramadhan hampir tiba..tapi perasan kebelakangan ni lain macam panas. Sebab tu la Yaya suka terperap kat rumah sedangkan dari malam hari dah plan nak buat apa, pergi mana esok hari nya.haha. Cuaca makin panas mungkin juga sebab lapisan ozon da makin menipis, ditambah lagi dengan pembangunan yang begitu pesat didirikan. Kadang risau juga apa akan jadi pada bumi ni bila semakin banyak tumbuhan hijau ditebang.

Tapi sekarang bukan nak risau pasal pembangunan tapi lagi risau dengan kulit muka, badan kita yang terdedah pada cahaya matahari yang pastinya ianya bukan cahaya yang baik untuk kulit kita. Silap hari nanti boleh 'SUNBURN' woo.huhu

Nak tanya, macamana penjagaan kulit muka dan badan korang sekarang? Dengan keadaan cuaca yang tak menentu di negara kita ni. 


Mesti ramai yang mengamalkan pengambilan suplimen, dan pelbagai produk penjagaan kulit wajah yang ada di pasaran sekarang,kan? TAPI, korang yakin yang kulit korang tu dah cukup Vitamin C? Tahu tak kulit yang tidak cukup vitamin C adalah antara punca UTAMA yang mengundang masalah jerawat, jeragat, liang pori terbuka, membuatkan kulit kelihatan kusam, gelap, kering dan tidak sihat.haaa..baru tahu kan rupanya semua masalah kulit muka kita ni sebab UTAMA adalah KURANG VITAMIN C!

Ony Nurhusni
Co-founder Annona & Pharmacist 

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Walau bagaimanapun, kecantikan ini sering dicacatkan oleh masalah kulit yang tidak pernah diundang seperti yang Yaya nyatakan diatas tadi.

Kini korang tak perlu risau lagi tau. Eh bukan korang je, Yaya pun sebenarnya tak perlu risau dah.hehe Kenapa? Tahu tak korang yang ada 1 produk Vitamin C yang berjenis serum boleh jadi jalan penyelesaian kepada masalah kulit korang. 



VITAMIN C SERUM ANNONA
10x Vitamin C untuk kulit yang flawless

Cara gunanya ialah cuma perlu titis dan sapu pada bahagian kulit yang bermasalah. Jangan risau. Produk ni mempunyai kelulusan KKM (NOT161004544K). Jadi korang tak perlu risau jika ada bahan-bahan yang tidak dibenarkan ada didalam serum ini.

Yaya tergerak hati nak cuba serum ni bila dapat tahu manfaat dia. Nak tahu?

Antara manfaat vitamin c serum dari Annona ini:
- Memudarkan parut
- Mengecilkan liang pori terbuka
- Memperbaiki kulit rosak akibat salah guna kosmetik
- Mengurangkan jeragat

Serum ini juga tiada campuran Alkohol, tiada pewarna tiruan, tiada pewangi dan sangat sesuai untuk kulit sensitif.

Memang bagus sangat ni untuk kulit Yaya dan Yaya memang tengah mencari produk yang boleh menghilang atau pudarkan parut lebih-lebih lagi parut jerawat. Aduh pening kepala dah cuba macam-macam produk tapi belum ada lagi yang boleh pudarkan parut jerawat ni. 

Dan setakat ini, lebih kurang dah guna dalam masa seminggu lebih. Parut belum pudar TAPI dah tiada jerawat yang timbul.haaa petanda baik ni..hehe. Nak cantik, kenalah sabar kann. Takkan pakai waktu malam esok hari dah hilang parut jerawat tu dik nonn..hehe Takpa,kita tunggu dan lihat. Dan untuk pengetahuan, Yaya bukan saja gunakan serum ni untuk kulit muka tapi ada juga beberapa bahagian badan yang lain. Yang mempunyai masalah kulit kering dan parut luka seperti di kaki dan pergelangan tangan. Seronok guna tau. Serum ni jenis yang mudah serap ke dalam kulit dan tak berminyak pun. Serius!

Eh ni kalau Yaya cerita panjang lagi mahu berjela entri Yaya ni.haha. Kalau korang berminat untuk mencuba dan nak tahu lebih lanjut tentang produk VITAMIN C SERUM darai Annona ni, boleh la lihat informasi yabg Yaya bagi kat bawah ni ye.

Untuk maklumat lanjut:

LAMAN SESAWANG : https://vitamincseries.com



HOTLINE : 010-8424243 

Sekian, Wassalam

Post a comment

4 Comments

  1. menarik niii. Jeragat pon bole hilang ye..

    ReplyDelete
  2. Produk ni Bagus untuk merawat jeragat

    ReplyDelete
  3. saya pun pakai ni. best (thumbs up)

    ReplyDelete
  4. kalau tak pakai serum kulit makin kering.. tambah cuaca skrg

    ReplyDelete