REKA HADIAH ISTIMEWA ANDA DENGAN PRINTCIOUS.COM

Assalammualaikum wbt.

Apabila tiba hari-hari yang istimewa contoh nya hari lahir, hari ibu atau hari bapa kadang kita mesti pening kan nak cari hadiah apa patut diberi untuk yang tersayang tu. Lepas tu pun diri sendiri jenis cerewet =p Nak belikan hadiah pula, jenis yang bukan biasa-biasa. Bukanlah sebab apa tapi kalau boleh nak orang yang terima hadiah kita tu, akan guna hadiah yang kita beri tu selalu. Betul tak?

Tapi jadi serabut pula otak kita ni fikir hadiah apa nak beri. Haaa siapa yang jenis macam ni? Macam Yaya juga. Pening fikir hadiah apa nak bagi, kat mana pua nak cari hadiah yang kita boleh reka sendiri yang boleh memberi kesan pada yang menerima. Bukanlah kesan apa, tapi sekurang-kurangnya, orang yang menerima tu rasa gembira dan menghargai pemberian kita tu.

BERITA GEMBIRA!! Lepas ni korang semua dah tak perlu peningkan kepala fikir hadiah apa patut korang beli dan kat mana. Yaya dah tahu kat mana nak buat @ reka sendiri hadiah yang kita nak bagi tu. Jika bukan untuk diberi pada seseorang pun, boleh buat untuk diri sendiri pun boleh.

Dimana? Yaya cadangkan, korang pergi terjah laman sesawang ni 


Nak tahu apa jenis-jenis cenderahati / hadiah yang PRINTCIOUS.COM ni tawarkan boleh je klik 'SHOP' seperti gambar dibawah.



Memang rasa teruja bila tengok pelbagai barang yang kita boleh pilih untuk dijadikan hadiah. Lebih menarik bila barang tersebut kita boleh reka sendiri corak mahupun tulisan padanya.


Sebelum korang nak proceed memilih dan mereka hadiah korang tu, kena ada account terlebih dahulu supaya memudahkan urusan penghantaran dan segala rekod korang. DAFTAR terlebih dahulu dengan memasukkan email atau boleh je daftar masuk dengan Facebook korang.


Lepasdah daftar, barulah boleh mula membuat pemilihan barang atau hadiahyang mana korang nak reka tu.

Pilihbarang apa yang anda nak reka

Kemudian,boleh la mula keluarkan idea-idea menarik korang tu untuk direka atasbarangan yang korang dah pilih tu.

Gambaratas ni adalah contoh yang reka. Muat naik sahaja gambar yang ingindiletakkan pada barang atau jika tidak mahu gambar, tulisan sahajapun boleh. 

Kemudianbila sudah siap rekaan tu, bolehlah klik terus pada 'Add to Cart' danteruskan langkah proses pembayaran melalui dalam talian.

Bestnyalah kan jika dapat hadiah yang amat bermakna bagi diri kita. Pastiakan simpan dan jaga sebaiknya. Korang! Apa tunggu lagi..jomke  creativegifts shop malaysia sekarang!Dapatkan hadiah untuk suami, hadiah hari jadi, hadiah kejutan, hadiahuntuk dia, hadiah diy dan macam-macam hadiah untuk sesiapa sahajaagar mereka semua merasa terlalu istimewa dengan pemberian hadiahrekaan istimewa yang anda reka sendiri.

Printcious.com –Precious Gifts From Your Heart 

Untukinfo lebih lanjut, anda boleh sahaja layari laman media sosial merekadibawah ini:


Ohye, jangan lupa terus melanggan email dari mereka untuk tahu segalapromosi terkini yang mereka sediakan. Rugi tau jika terlepas peluangpromosi mereka. Pasti hari akan jadi lebih ceria dengan PRINTCIOUS.

"Jika anda mencari barangan secara borong atau pukal yang terbaik untuk 'mug' @ cawan, anda boleh juga menghubungi mereka atau jika anda mempunyai majlis ulang tahun yang akan datang dan ingin mengagumkan para tetamu, gerai foto @ photo booth di kl adalah yang terbaik untuk anda.


Mereka juga mengalu-alukan sebarang penajaan untuk mendapatkan penaja untuk acara anda. Jangan ketinggalan untuk merebut peluang besar ini dengan klik di sini Sponsorshipfor Event


INGATHADIAH, INGAT PRINTCIOUS!
Sekian,Wassalam=)

Post a Comment

1 Comments