JOM PERGI UMRAH DENGAN JUARA TRAVEL!

Assalammualaikum wbt.
Salam 11 Syawal 1439


Sebut pasal UMRAH, mesti ramai dah terbayang KAABAH di Mekah tu kan. Allah.. Siapalah yang tidak mahu menjejakkan kaki ke sana. Masalah utama yang selalu kita dengar bila nak buat Haji atau Umrah ni adalah, kekurangan masa, belanja (masalah kewangan) dan juga yang paling merisaukan jika ditipu oleh agen-agen yang tidak bertanggungjawab.

Sehingga kini, penuh di dada surat khabar mengenai kes bakal jemaah KENA TIPU oleh ‘agensi’ pengelola Umrah. Akibat kurang penyelidikan dan percaya bulat- bulat dengan penawaran menarik seperti pakej VIP, pakej murah, pakej bersama ustaz, pakej bersama dengan selebriti dan bermacam lagi, ramai menjadi mangsa penipuan pakej umrah. Walhal perkara-perkara berkaitan penipuan pakej umrah ini boleh dielakkan jika para bakal jemaah membuat sedikit penyelidikan dan semakan terhadap syarikat pengendali pakej.

Didalam Malaysia saja terdapat berpuluh agensi umrah yang berdaftar. Namun salah satu agensi umrah yang mendapat KEPERCAYAAN ramai untuk membantu memudahkan urusan-urusan umrah adalah JUARA TRAVEL

SIAPAKAH JUARA TRAVEL?

Juara Travel & Tours Sdn Bhd adalah sebuah syarikat agensi pelancongan berlesen dan berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia (No. KPK/LN 2819) semenjak tahun 1994 dan merupakan ahli Malaysian Association of Tour and Travel Agents (MATTA) dan BUMITRA MALAYSIA.

Penting untuk kita tahu bahawa bukan semua agensi pelancongan boleh menawarkan pakej umrah. Menurut Kementerian Pelancongan Malaysia, yang SAH mengendalikan Umrah hanyalah syarikat berstatus Sendirian Berhad (Sdn. Bhd.) dan dilesenkan di bawah 2 bidang iaitu:

1) Agensi pengembaraan(ticketing)
2) Pelancongan luar negeri (outbound)

Untuk semakan travel agensi yang berdaftar, boleh klik pada gambar dibawah:


KENAPA JUARA TRAVEL?

Dengan mempunyai pengalaman dalam bidang pengurusan umrah selama lebih kurang 10 tahun, JUARA TRAVEL & TOURS SDN BHD telah mengendalikan kurang lebih 30,000 jemaah sehingga kini. MasyaAllah. Dan jumlah ini bertambah dari hari ke hari. Alhamdulillah. Semakin ramai yang sudah mengenali Juara Travel ini. 

Dibawah adalah antara perkhidmatan yang mereka sediakan.
  • Pakej Umrah, Ziarah dan Haji.
  • Tempahan tiket Waran Perjalanan udara Kerajaan.
  • Tempahan tiket penerbangan dalam dan luar negeri.
  • Pakej pelancongan berkonsepkan Islam dalam & luar negara.
  • Pakej lawatan sambil belajar.
  • Pengurusan VISA.
  • Tempahan pengangkutan dalam dan luar negara.
  • Tempahan hotel dalam dan luar negara.
  • Wakil syarikat di lapangan terbang
  • Akademi Mutawif (Pembimbing Umrah).
  • Kursus bimbingan umrah percuma.
Untuk pengetahuan, mereka juga menggunakan khidmat pembimbing umrah dan haji bertauliah lagi berpengalaman bagi membimbing Jemaah umrah sebelum, semasa dan selepas mengerjakan ibadah umrah. Memang terbaik.
Jika hendak tahu lebih lanjut mengenai JUARA TRAVEL & TOURS ni, anda boleh laman sesawang dan juga di laman sosial media mereka untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut seperti di bawah ini :

FACEBOOK: 

INSTAGRAM:

TWITTER:

WEBSITE:

Jadi jika anda masih mencari pakej umrah  dan haji, agensi yang boleh dipercayai dan telah berbelas tahun dalam bidang ini.. Atau anda teringin melancong tanpa risau kena tipu dek caj caj tersembunyi dari agen-agen yang tidak bertanggungjwab di luar sana? Memang JUARA TRAVEL & TOURS SDN BHD lah tempat yang paling Yaya 'suggestkan' disini.

Lagi bagus jika ada kawan-kawan, keluarga, geng taman, geng surau, geng mengaji, geng pejabat dan semua yg berkaitan (kalau boleh satu kampung..hehe) segera mendaftar bersama JUARA TRAVEL & TOURS SDN BHD SEBAB APA? Sebab ada tawaran yang sangat menarik JUARA TRAVEL & TOURS SDN BHD sediakan. 


Diskaun sehingga RM100/seorang menanti anda. (Bergantung kepada pakej umrah yang anda pilih)

NAK DAFTAR? Mudah sahaja. Boleh rujuk sahaja nombor telefon dan link yang Yaya dah sertakan di bawah ini bagi memudahkan anda menghubungi mereka =)

Pejabat: 03-92267105

Jangan bertangguh jika sudah ada niat. Orang kata, niat yang baik elok disegerakan. Betul tak? Jika sudah cukup kewangan, dan tiada halangan untuk anda menunaikan Umrah pada waktu ini, boleh la hubungi mereka dengan segera. Sementara PROMOSI RAYA mereka masih ada.

JOM! Pergi UMRAH dengan JUARA TRAVEL!

Berita baik lagi ni! JUARA TRAVEL bukan sahaja untuk mereka yang berniat untuk menunaikan umrah tapi juga yang ingin menunaikan Haji.

Lihat pakej yang telah mereka sediakan di poster bawah ini ye.


Semoga perkongsian Yaya kali ini dapat membantu anda yang sedang mencari agensi pelancongan dan umrah yang boleh dipercayai. InsyaAllah. Semoga segala urusan anda dipermudahkan Aamiin.

Sekian, Wassalam =)

Post a Comment

7 Comments

  1. Dah godek pasal Juara Travel ni, memang baguslah servis diaorang. Nanti kalau ada rezeki dapat pergi umrah memang nak pilih agensi ni.

    ReplyDelete
  2. Lepas ni kalau nak gi Umrah dah boleh guna perkhidmatan Juara Travel

    ReplyDelete
  3. Aminnn. Semoga dipanggil ke sana juga nanti

    ReplyDelete
  4. wahhhh bagusnya sentiasa guide para jemaah! Bayar mahal pun tak kisah kalau service bagus macam ni

    ReplyDelete
  5. Terbaek.. semoga dipermudahkan utk menjejak kaki di tanah suci suatu hari nanti.. amin :)

    follow sini.. :)

    harap sudi follow blog ejulz jugak :)

    ReplyDelete