Friday, 19 December 2014

SELAMAT HARI LAHIR ANAK BUAHKU!

Assalammualaikum w.b.t.

Sebenarnya hari lahir anak buah Yaya Rabu lepas - 17/12/2014..tapi baru semalam beli kek, kesian dia. Lama tunggu..salah siapa?? tuuttt..hehe..biarlah rahsia. 

Apapun SELAMAT HARI LAHIR buat anak buah Yaya yang baru je masuk umur 6tahun ^_^ 
Semoga menjadi anak yang SOLEHAH, kurangkan nakal tu, harap nakal nyer tak membawa ke dewasa kelak ye shayunkkkk!! Hukhuk (actually ni habaq kat mak dia, anak dier bukan reti baca blog pon..haha ;p)

Nak kek SOFIA (citer kartun tuuu) katannya, so mak nya orderkanlah kek SOFIA macam gambar di atas..order last minit. Nasib baik order KEK COKLAT MOIST..sedap la jugak..hehe maksunyer dahla hantu coklat, kalau bukan sebab JAGA DIET, memang habisla kek ko mak su habiskan,tau tak??! Hehe ;p

Oh ye..mak sud da bagi apa ye untuk bufday anak buahnya ni..hehe cer teka................?? Disebabkan nak buka sekolah, so, maksu belikanlah dia beg sekolah..FROZEN lagi tuu..aisey lupa nak amik pic beg yang CANTIK + COMEL tu..hehe yelaaa maksu kan ada tolong member jual beg, memacam beg adoo, beg sekolah bebudak pun ado, jadi ambil kesempatan yang ado la..hehe rege pun dapatla kurang sikit beli sendiri kat member tu (sebab maksu lum gaji lagi, tengah 'sengkek'..huuu >,<) 

Anyway, once again HAPPY BELATED BUFDAY buat anak buahku - NUR QISTINA AIMI ^_^

p/s: panjang pula taipnya ni..huhu

Sekian,Wassalam =)

10 comments:

  1. wahhh comel nye kek macam tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Happy Belated Birthday Nur Qistina!! Tahun depan masuk darjah satu ea. All the best!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahun lagi 1 (2016) bru msuk drjh 1 kak..hehe

      Delete
  3. happy belated birthday si comel! seronok lah tu dapat hadiah dari maksu dia. :D

    ReplyDelete
  4. Hepy besday Nur Qistina Aimi...sedap nama dia...

    ReplyDelete
  5. Happy belated besday Qistina..sedap name =)

    Jom join GA Zarith pulak. Menangi 1 gram GOLD bar dengan MUDAH! Berakhir 31 Dec 2014 =)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016