Thursday, 18 December 2014

SEKADAR RENUNGAN : ADA BERANI ??

Assalammualaikum w.b.t.
Like Yaya laa...takda makna dah nak bercintan-cintun, bercrush-crush niii..kalau ada yang berkenan kat saya, xperlu nak kenal bagai, meh masuk minang terus ok! Bercinta selepas nikah itu lebih membahagiakan. InsyaAllah. Percaya dengan takdir & jodoh dari Allah SWT..^_^
Renung-renungkan....

Sekian,Wassalam =)

14 comments:

  1. wahh, tegas! sangat bagus. semoga Cik Yaya jumpa dengan jodoh yang terbaik untuk Cik Yaya. Btw, gambar cheese sandwich tu dah upload dah :)

    http://joysofummi.blogspot.com/2014/12/resepi-pan-toasted-cheese-sandwich.html

    ReplyDelete
  2. wah..berani yaya ye..tak takut ke t yg datang pinang tu laki orang ke..duda ke..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^_^ percaya dengn takdir dari DIA..da sedia yg tbaik utk diri kita,kan =)

      Delete
  3. ada sorg member ni, baru je kawen bulan lepas... dia frust dengan kisah2 dulu, dia suruh org tua doakan yg terbaik utk dia kt mekah, lepas ni sape yg masuk meminang dia terus terima.. alhamdulillah.. dah kahwin dah pun. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu antra cara terbaik....
      (mmg frust sgt....huuu)

      Delete
  4. btol tu yaya...bcinta lps nikah lg best yaya...hekhekhek...

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah...ada jodoh nanti adalah Yaya jemput nanti yer tak?

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016