Wednesday, 11 June 2014

WORDLESS WEDNESDAY : YOU ARE WHAT YOU EAT!

Assalammualaikum w.b.t.
kamu adalah apa yang kamu MAKAN.....

26 comments:

  1. Betul tu.. dan ia akan mewarnakan kehidupan kita :D

    ReplyDelete
  2. sayur-sayuran dan buah-buahan memang kegemaran ku...hehehe

    ReplyDelete
  3. hmmmm. saya terasa lahhh. adoi. hahhaa

    ReplyDelete
  4. Wah...kreatif orang yang buat gambar ni...huhuh...betul2...terima kasih atas peringatan ini :))

    ReplyDelete
  5. kreatif giler digambarkan cmni, hikk...

    ReplyDelete
  6. Hah...kalau boleh tengok macamni...mmg banyak junk food kot dalam badan kita semua kan

    ReplyDelete
  7. housemate sy melantak junk food berlambak2 tetap keding jugak. huhu. jealous betol dgn org mcm ni. kalau sy mcm macam dia mahu naik 5 kg seminggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..except yg jenis cmtu la..tp
      tetp xelok utk bdan..jadi bnyk toksin plak lau cmtu,kan

      Delete
  8. hahaha..takut plak tengok ..Agak2 badan kita penuh yang mana satulah kan.. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..lau yaya rase nye separuh-separuh kot.. ;p

      Delete
  9. nice entry saja singgah mai

    ReplyDelete
  10. wuuu nak yang kurus tu...:(

    ReplyDelete
  11. betul! pilih loa mknn y betul..=)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016