Monday, 31 March 2014

NOSTALGIAKU : SYILING

Assalammualaikum w.b.t.
Siap masuk dalam 'peti harta karun' lagi..hikhik ;p 
Xnampak duit apa?
Sekarang nampak..?maap ler..hp xcanggih cemni la.. >,< 
Sekrang jelas?? ^,^
-1376-

Yang ni bukan Yaya punya..tapi arwah atuk Yaya yang punya...err..harusla kan..mana pulak jadi Yaya punya, cmne bleh dapat uet cenggini..huhu.. Tapi Yaya yang simpan. 'Curik' dari ayah Yaya..tanpa pengetahuannya..hihi ;p Xtau simpan nak buat apa..sebenarnya bukan elok sgt simpan barang lama ni.. Dengar macam ada orang beli barang2 lama ni..ada x? boleh gak Yaya jual..^,^ amboi sekati je nak jual..haha

Duit syiling je la...ada dari Singapore, India, China, Arab...eh, banyak negara plak..arwah atuk Yaya ni seorang 'traveller' kerr dulu? huhu..apa pun ianya tetap menjadi nostalgia Yaya... =)

Sekian,Wassalam...

17 comments:

  1. papa akak suka kumpul duit syiling lama...kat rumah banyak collection ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu samela..yaya pon suka kumpul jgk sbnrnye ;p

      Delete
  2. jgn dijual,
    value tinggi tue..
    bukan semua orang ada syiling cmtu.
    tabung pun unik dah tu
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ;p
      err tp simpan nk uat pe pon huhu

      Delete
  3. heee.. ecah ada beberapa duit siam. aci tak cakap tu duit lama2 gak. hee. kenapa kak yaya curik. aiyoo report kat ayah kak yaya. =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...xde la..amik la..xcurik.. ;p

      Delete
  4. wah memang sangat bernilai ni...

    ReplyDelete
  5. errr tukar ngan aku nk., ngn duit skeping RM20 tuk sume tu., ala suka sama suka., hehe gurau2.,
    pernah gak kumpul syiling lama ni, tp puts asa sbb ssh sngt nk cari., sudahnya kumpul setem jer la senang, tp skang da stop gak sume setem tu aku kasik kat ank aku plak., huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20 utk smua tu?haha mmg xdpt la ;p
      haha kumpl stem cam zaman dedulu gak..pernh ^o^

      Delete
  6. harga syiling nie leh cecah puluh ribu ringgit nie, nilai sejarah maaa

    ReplyDelete
  7. Bagus jugak kumpul duit lama ni jadikan hobi. Bkn senang nk jmpa duit mcm tu skrg :)

    Jemput ke blog perempuankampungmoden.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. la yaya amek tanpa kebenaran ke..marah ayah yaya nanti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayh xpernah tnye..xperasan kot uet ni ade ke xde dah...haha ;p

      Delete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016