Saturday, 29 March 2014

PREVIEW MOVIE : CAPTAIN AMERICA - THE WINTER SOLDIER!

Assalammualaikum w.b.t.

Ok. ni bukan nak review filem atau apa. Yaya saja je nak gtau aktviti Yaya hehe =D Pepagi sok je dah ade aktiviti..yeaa!! ^o^ Layan movie sensorang to release my tension @ stress..huhu SALAH SATU cara sebenarnya..ALONE.. why? don't ask why...seorang itu lebih baik..ermm =/

Sapa dah tengok? besh x? xtau? xpe2...sok yaya nak g tengok dah..best ke xbest ke, biar Yaya yang nilai sendiri..wahahah =p Selamat berhujung minggu ye kengkawan blogger ku sekalian... ^_^

-Latest pic-
Macam xcaya tahun ni umo da 25 (opsss ;p)..
Harap muke kat atas ni bleh kekal untuk 5tahun akan datang.ahaks! ^o^ 
tetibe plak selit gambo sendiri =_="

Sekian,Wassalam =)

p/s: eh itu je..???heeee=D

UPDATE-30/03/2014
Dah tengok movie..memang BESHHH.. ^,^ bagi Yaya..lau korang tengok xtau la cmne kan.. =D heeee

7 comments:

  1. berdua lebih baik tau yaya.. hehe.. :)

    have fun!

    ReplyDelete
  2. Pyka blom tgk la . Tak smpat lagi nak pergi tngok . Haish .

    ReplyDelete
  3. Seronok hujung minggu dia.. layan movie kata nyer huhuuu.. :D
    Insyallah kalau takdir kata tak berubah 10 tahun pun kekal mcm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok ler...sensorng..huuuu
      hehe amin.. ;p

      Delete
  4. Wajib tengok cerita ni. Memang sangat best. Hehe

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016