Tuesday, 18 February 2014

NOSTALGIA KU: LUKISAN

Assalammualaikum w.b.t.

Bila mengemas bilik, kadang2 mengemas kat 'tempat tersembunyi'..terjumpalah macam2 kenangan sewaktu masa dahulu..hehe antaranya macam lukisan kat bawah ni..haaaa jangan xtau Yaya dulu suka melukis tapi kena tengok gambar la..lau suh reka sendiri memang xreti...=p 

Semua pic Yaya tiru dari komik..dulu kan suka layan majalah@komik karton je banyak >,< tapi lukis pun tengok jugak, nak yang cantik + menarik je..haha ok la. Layan mate korang je la..ni Yaya scan je..sebab tu ade yang xjelas..xlawa mana pon..tangan budak2 kan ^,^ (budak la sangaaaatt!) 















Banyak tak Conan?? hehe..peminat tau..ingat korang je minat? ^,^

Itu je..hee..pelik x ade yang kecik besar...mana yang Yaya sengaja besarkan tu makna Yaya suka lukisan tu..hehe..korang suka juga tak? suka tak? *baik jawab suka, lau takkk.....! hehe xdela..men2 jeee ^o^*

Sekian,Wassalam =)

26 comments:

  1. pandai yaya melukis, akak tangan tak berseni melukis...muahahaha....

    ReplyDelete
  2. kalau sy mmg ke laut lah jawabnya lukisan tu. hahahaha!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehe xdela terpendam sgt cik fuza =D

      Delete
  4. Mr. Stranger pun pandai lukis watak komik :)

    ReplyDelete
  5. terernya yaya lukis..puteri bab-bab melukis ni memang fail..hehe

    ReplyDelete
  6. nice..comel jew...yaya tiru pun jd...klu qas tekap atas gambar pon blm tntu jd huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la..tp tu dlu..skrng xtau bleh lukis lagi ke x..hehe

      Delete
  7. wah..terrornye cik yaya melukis..cantik2 semuanye...

    ReplyDelete
  8. berseni rupanya cik yaya ni.. pasni lukis muka cikna boleh? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..lau dlm bntuk karun bleh la kot..haha ;p

      Delete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016