Wednesday, 23 September 2015

SALAM AIDILADHA 1436H

Assalammualaikum w.b.t.


Genap hari ni 9 Zulhijjah 1436h bersamaan dengan 23 September2015..esok adalah hari raya yang kali ke-2 bagi seluruh umat Islam..untung kan..kita raya 2 kali..ngeee tapi Selangor cuti sehari je..huuuu xde nak wat entri panjang2 sangat..juz nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA @ HARI RAYA HAJI @ HARI RAYA QURBAN (banyak nama buleh...^,^) bagi yang melakukan ibadah qurban tu, semoga segala amal, niat baik dterima Allah SWT..amin.InsyaAllah.. ^_^
For sharing.... =>

*Klik untuk tumbesaran*



*Sumber gambar: fb ikim.fm* ^_^

Siapa puasa hari ni angkat tangan, nak tengok sikit? hhee...Alhamdulillah...yang berpuasa atau yang xdapat berpuasa pun, sentiasa basahkan lidah anda dengan Zikrullah ye..mudah2an segala amal ibadah kita seharian diterima Allah SWT. InsyaAllah..amin ^_^
(repost entri =p)
Sekian, Wassalam =)

16 comments:

  1. salam aidiladha juga ya cik yaya.. :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..cik yaya :)

    bila raya haji ni baru puas kita dpt bertakbir raya kn..hehe :)

    slmt hari raya aidiladha 1434H..cik yaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam ayie =)
      btul3...^_^
      slmt hri rya jg =D

      Delete
  3. salam aidiladha ya cik yaya.. :)
    maaf terlewat :)

    ReplyDelete
  4. dah terlepas nak wish.. meriah aidiladha aritu.. :)

    ReplyDelete
  5. org beraya.. sy kena keje, huh..

    sori bru sempat singgah baca entry ni...

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016