Thursday, 5 September 2013

RENUNGAN : PESAN IMAM AL-GHAZALI

Assalammualaikum w.b.t.
*copy - fb IKIM.fm*

Renung2kan....
Sekian,Wassalam..=)

16 comments:

  1. pendek cerita, kita kena hormat sume org. tak kira usia, background :)

    ReplyDelete
  2. pendek kata juga, sentiasa ler bersangka baik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...kene selalu fikir mcm tu..sbb kita semua pon bukan sempurna....

      Delete
  3. memuliakan orang lain.. kann.. inshaAllah.. ;)

    ReplyDelete
  4. jangan memandang rendah kepada sesiapa pun :)

    ReplyDelete
  5. Betul..kita pun bukan maksum.. Subhanallah. Sungguh kerdinya kita ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. xsemua manusia sempurna..dan memg xde yg sempurna kat dunia ni

      Delete
  6. apa kata belanja aku aiskrim sebagai sedekah di hari jumaat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi....bleh la takat askem je kann..;p

      Delete
  7. salam kenal yaya..
    sedih bil;a baca bayak perlu saya pelajari dna baiki..

    jemputlah ke blog saya

    ReplyDelete
  8. salam cik yaya..
    tepuk dada tanya iman..
    jangan lah kita terlalu bersangka
    yang x elok sesama kita..
    nice sharing :)

    ReplyDelete
  9. Salam.

    Mungkin sekarang kita melalui kehidupan yang baik..peribadi yang baik..tpi dipenghujung hayat, kita tak tau apa yg bakal jadi dgn kita..

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016