Wednesday, 31 July 2013

WORDLESS WEDNESDAY : WISH!!

Assalammualaikum w.b.t.


















PANDAN LAYER CAKE
*ngidam @,@*

p/s: maaf ye.Bukan sengaja nak letak pic makan mase bulan pose ni..xde niat nak bg korang terliuq..huhu.juz nak gtau Yaya tengah ngidam kek atas ni utk tahun ni....umm dapat x agak2 tahun ni??huuu (it's tomorrow!)

22 comments:

  1. salam cik yaya...
    alahai, kek pandan mmg the best..
    sedap x terkira rasanya...
    insyaallah, nanti dapat la 2.. :)

    ReplyDelete
  2. birthday cik yaya ye? hehehe..

    ReplyDelete
  3. Kita yg tgk nie pon dah rase terliur . Mcm sedap je . Waa tergugut haih . Hehe

    ReplyDelete
  4. adeh.. nasib baik setengah jam lagi nak berbuka..hehehehe

    ReplyDelete
  5. simplenya permintaan cik yaya.tp pandan layer kek memang sedap pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. simple sbb bukn selalu mkn kek pon..huhu

      Delete
  6. kek pandan! sedap gak tu.. huhu..nak juga..

    ReplyDelete
  7. terliur...adusss. Sat g nak carilah

    ReplyDelete
  8. amboi... nampak sedap je kek tu... ai yg prgnt ni pulak yg berjangkit mengidam kek pandan ni.. alahaiiii.. mane nk cr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..cri kat kedai Bakers Cottage..atau King's Confectionery..sedapp ^_^

      Delete
  9. Sedapnyee. Kita pun suka layer cake ni! ^^

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016