Thursday, 18 July 2013

RENUNGAN : SOLAT ORANG YANG LALAI

Assalammualaikum w.b.t.


Sama-sama kita renung dan muhasabah diri.
Perbaiki solat kita. =)

35 comments:

  1. thnks cik yaya.. utk peringatan..

    p/s : blog dah berubah wajah lah.. =)

    ReplyDelete
  2. wah..berwajah baru blog ni..baju raya dia ke heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..bju rye wrne lain..ni wrne bju rye thun leps..haha

      Delete
  3. eh eh nape cam banyak bunga je kat sini.. cam kidal pun ada.. hehe.. cantik yaya..

    tq mengingatkan.. berusaha supaya tak lalai.. inshaAllah.. ;)

    ReplyDelete
  4. bila banyak buat dosa, kena check balik solat kita...
    kan2?huhu

    ReplyDelete
  5. Bukan senang nak mencapai tahap khusyuk kan yaya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul..khusyuk dlm ibadah tu merupakan 1 anugerah.......

      Delete
  6. Nice! Thanks mengingatkan sesama kita :D

    ReplyDelete
  7. salam cik yaya..
    nice sharing :)

    ReplyDelete
  8. Benar. Jika betul2 dilakukan, ia pasti mampu mencegah dr perbuatan keji dan mungkar.

    ReplyDelete
  9. wah! blog yaya berwajah baru yer...

    bunda tak perasan...bunda tertunggu2 yaya datang keteratak bunda mcm biasa, rupa2nya mmg cik yaya yg sama...bertudung kuning pula..

    terima kasih perkongsian ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ala bunda..tunggu ke? biase je..xde bru sgt la ni..bukn reti sgt..huhu

      *malu*

      Delete
  10. Kena rajin-rajin lagi buat solat sunat rasanya.. bila dah kerap akan terbiasa dan semoga rasa kusyuk tu hadir jugak. :)

    ReplyDelete
  11. Renungan kita bersama..Thanx Cik yaya...^^

    ReplyDelete
  12. Baru prasan blog berwajah bru . Cntik ;)

    ReplyDelete
  13. thanks atas peringatannya cik yaya.. :)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016