KARNIVAL MAHABBAH IKIM.FM!

Assalammualaikum w.b.t.

Untuk pertama kalinya 'sign-in' blog ni kat office..huuu semata nak update pasal karnival yag dianjurkan oleh IKIM.FM ni..














Bukan nak update apa sangat la..KARNIVAL ni sudah pun bermula hari ni dan akan berakhir hari Ahad bersamaan dengan 14 Syaaban 1434h atau 23 Jun 2013..hehe (nak jugak..;p) Sebelum ni selalu dengar kat radio je tentang kemeriahan KARNIVAL yang dianjurkan oleh IKIM.FM ni..harap sangat dorang buat kat area Klang ni...

Dan akhirnya, termakbul jugak harapan..ngeee =D suke sangat...TAPIIIIII yang sedihnya..Yaya xdapat nak p...(itu cerita sebenarnyer....sob sob.. =< ) Sebab hari ni kerja..lepas tu kan..lepas tu kan...(ewah ngader tol bunyinyer..;p) Sabtu dengan Ahad ada kenduri dekt rumah saudara dekat..lau kenduri dibuat dirumah saudara dekat ni kenalah tolong apa yang patut..dah tu kenala seharian kat sana..seriusly harap akan ada masa untuk pergi KARNIVAL MAHABBAH dekat Shah Alam ni.. =( banyak aktiviti menarik..dah tu boleh dengar ceramah..itu yang paling best..

Ada retis jugeeee...^_^













Semua program dari hari ni sampai Ahad best2..tapi lagi best hari Ahad..Suka dengar ceramah motivasi PESONA D'ZAHRA yang disampaikan oleh Ustaz Muhammad Abdullah..sangat beshh..selalu dengar kat radio je ceramah motivasi dia tu..umm..

Pada yang berada berhampiran tu ada kelapangan hari ni atau Sabtu dan Ahad ni, boleh la pergi Karnival tu..ada banyak jugak jualan2 menarik kat sana..rugi rasenya Yaya lau xdapat pergi sana..hmmmm (berharap sangat boleh pergi..) banyak ilmu boleh dapat kalau pergi sana, dengar ceramah motivasi.. ^_^ heeee

Itu saja update Yaya..cuma nak menyatakan keKUCHEWAAN kerana berkemungkinan besar xdapat join KARNIVAL MAHABBAH yang ditunggu2 selama ni..(cewahh..lama la sgt..) harap dorang akan buat lagi..um! (berharap!)

Sekian,Wassalam =)

Post a Comment

12 Comments

  1. jauh lah pulak nk pergi. huhu

    ReplyDelete
  2. in shaa Allah dapat yaya join tuuu hehe

    ReplyDelete
  3. takpelah..nanti mesti diorang buat lagi kan. Leh la yaya pergi :)

    ReplyDelete
  4. siannya. tak sempat ke selit2 jap pegi.. kalo tak sempat pun jgn sedih sgt k. nanti mesti diorang buat lagi. ;)

    ReplyDelete
  5. jauhnye... lagi r xdpt pegi... huhu
    ehehee ^^

    ReplyDelete
  6. salam cik yaya..
    alah, jauhnyaaa.... huhuhuhu

    ReplyDelete