Wednesday, 3 April 2013

WORDLESS WEDNESDAY

Assalammualaikum w.b.t.

Cam beshh..tapiii....

40 comments:

  1. perghh bukan cambest, tp mmg best! tp risiko tu hehe Tuhan aja la yang tahu kan :)

    ReplyDelete
  2. lagi best kaalu ada member yang sempoi, tanpa segan2 p panjat pokok lepastu potong tali tu. mhahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhahah..mmg lagi sempoi r cmtu kan..
      mmg akn jadi member terbaikkk..huuuu

      Delete
  3. nanti buaya mai lompat ngappp terus! eee seram >,<

    ReplyDelete
  4. salam cik yaya..
    kalo jatuh, lencuh habis.. hihihih

    ReplyDelete
  5. Best.... Sekali terputus terus masuk dalam air...
    Kihkihkih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap la telan air pastu..hehe

      Delete
  6. macam mana kalau tetiba je putus...hehe

    ReplyDelete
  7. bayangkan ada buaya kat bawah tu..hehehe

    ReplyDelete
  8. best nye..tenang + nyaman...tp kalau jatoh bahaye tu..kekekee

    ReplyDelete
  9. salam cik yaya :)

    ...tapi...hurmmm

    takot kena 'ngap' dgn buaya...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm ayie =)

      hehe btullll..tau pon.. =D

      Delete
  10. memang best tu yaya. cikna pun nak. hihi.. takut2 ada buaya je kat bawah tu. :P

    ReplyDelete
  11. best! tp kat kampung sy takleh nak buat mcm ni.. dgn senang hati abg bujang kat dlm sungai tu nganga mulut nak membaham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..lau xde pon ttp xbrani..maunyer dok tgh relax tetibe ptus tali ke..;p haru je

      Delete
  12. Wah santainye...tapi klu lah tu putus macamana...:-)

    ReplyDelete
  13. macam besh kan, tapi jadik tak besh utk orang yang jenis tido guling2 dah serupa masuk sukaneka plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu la..ni lebih ssuai pada yg nak dok relax2 jap je..lau buat tido mmg haru la..bgun je kat atas air..;p

      Delete
  14. oit...jatuh kang...dah2...turun...hihi

    ReplyDelete
  15. Ni nak mandi nanti terus terjun je. Kikiki~

    ReplyDelete
  16. itulah..
    macam best..
    tapi macam mana kalau tibe2 nak berry..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ades..itu bukn buat rumah cik as..agk2 la lau nak tkua pun kann..haha

      Delete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016