Wednesday, 13 March 2013

WORDLESS WEDNESDAY

Assalammualaikum w.b.t.

Aummmmm!!! ^o^

46 comments:

  1. kat mana jual ni? nak beli... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yaya pon nak beli lau tau kat mana ade.. =D

      Delete
  2. cntiknyerrrr..
    syg..
    x jd nk mkn law cm neh...

    ReplyDelete
  3. wahhh cool bean! tp yg roti tu mmg betul tercorak terbakar mcm tu ker? mmm, mungkin boleh buat sbb dlm toaster tu ada design corak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pon ler.....mne de roti bcorak mcm tu..err

      Delete
  4. Seram pulak nak makn bila tengok domo tu...
    hehheheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. seram npe plak..huuu bnyk pkir nii ^o^

      Delete
  5. Kreatiffff betul...hehe.comel roti Domo tuh?

    ReplyDelete
  6. camane buat tu yaya ..hahahaha betul ye ade toaster cam tu ....gempak betul :)

    ReplyDelete
  7. kalau lah ada jual kat Malaysia, dah lama FD beli :D

    ReplyDelete
  8. Comelnye...Kreatip jer orang yg buat tu.. :)

    ReplyDelete
  9. salam cik yaya :)

    alahai..ini laa yg dikatakn mcm mana acu nya mcm tu la hasil nya...hehe :)

    ReplyDelete
  10. comelnyer..kalau ada toaster camtu..mesti hari-hari nak buat roti bakar kan..hehe

    ReplyDelete
  11. hahahah,detective conan tak de ke XD kih3 .. sorry sis,baru sempat singgah .. alhamdulillah dh habis exam ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...
      ow yeke..Alhmdlh..selesai suda ye =)

      Delete
  12. comelnye.. ada jual tak eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..mencari jgk yaya ni..heeee

      Delete
  13. Cute gila. Ada tak bentuk Doraemon? ;p Hiks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaya lau bleh nak yg bntuk spongbob..hoho ;p

      Delete
  14. keekke..tak lalu nk ngap roti tu..

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016