WORDLESS WEDNESDAY: COUNTING DAYS!

Assalammualaikum w.b.t.

Counting days FOR........
^_^

Update (23.2.13) - yaya xsempat nak update entri..nak blogwalking kawan2 smua..maaf ye..akan off dalam mase 3-4 hari ni..sebab sekarang Yaya on da way to Kuching..xde bwk lptop (amat merbahaya..huuu) doakan Yaya selmt pergi dan balik ye.amin..InsyaAllah..thanks singgah. Nanti Yaya bkujng bls balik ye. ^_^

Sekian,Wassalam =D

Post a Comment

50 Comments

  1. wah..bestnye..tak pernah lagi sampai kuching...

    ReplyDelete
  2. omg... bestnya... anna nak ikut boleh?

    ReplyDelete
  3. nak jenjalan ke kuching ke ?? bestnyeee.,,

    ke nak tunggu kucing yaya berSALIN ? haha

    ReplyDelete
  4. bawak balik meow tu sekor ye yaya. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yg btu tu kan...ok..nti yaya cri utk cik na.. ;p

      Delete
  5. for what yaya?hehe...
    comei kucing tu, tp smiley kat bwh tu gak yg paling cute,,hehe

    ReplyDelete
  6. Nak kirimmmmm!
    Akak nk kucing seko tau :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha amboi..bg replika je la...xpon gmbo je..hikhik ;p

      Delete
  7. for what what?hehe.excited nak tawu.

    ReplyDelete
  8. Sarawak :D dimana kampungku berada XD hehehee

    ReplyDelete
  9. wah dia nak p jalan2... tak pernah g meaw meow...
    Nanti share cerita k

    ReplyDelete
  10. bawa balik kucing tu untuk puteri yer..hehe

    ReplyDelete
  11. jangan pi., kucing liar banyak kat sana., hahahaha..

    ReplyDelete
  12. salam cik yaya :)

    cik yaya nih suka buat entry yg buat org tertanya2 laa...haha

    pergi kuching sambung belajar atau bercuti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..
      bcuti la ayie..hehe.. ^_^

      Delete
    2. waaah..best tu..slmt happy semasa kat sana ya cik yaya :)

      Delete
  13. nak ikot jgk..hihi..untong larh..
    follow sini..jemput melawt http://qilhoshi.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  14. wahh, nk olidei kt kuching plak ^^

    ReplyDelete
  15. dah lama BUNDA tak g Khucing Sarawak..pernah lapan tahun dok sane..melahirkan 2 anak kat sane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh besh x bunda..yaya g sana xlama pun..so far ok la ^_^

      Delete
  16. Amin yaya, akak penah bercuti sama2 geng blogger kat kuching tahun 2011 :D

    ReplyDelete
  17. semoga selamat pergi n balik yaya. ke dh selamt blik pn ni? haha. lambat btolla haz ni. =.='

    ReplyDelete
  18. Wahai kak yaya yg comel lagi bergaya .. nak kucing sekor ^^ hehe.

    ReplyDelete