Wednesday, 20 February 2013

WORDLESS WEDNESDAY: COUNTING DAYS!

Assalammualaikum w.b.t.

Counting days FOR........
^_^

Update (23.2.13) - yaya xsempat nak update entri..nak blogwalking kawan2 smua..maaf ye..akan off dalam mase 3-4 hari ni..sebab sekarang Yaya on da way to Kuching..xde bwk lptop (amat merbahaya..huuu) doakan Yaya selmt pergi dan balik ye.amin..InsyaAllah..thanks singgah. Nanti Yaya bkujng bls balik ye. ^_^

Sekian,Wassalam =D

50 comments:

  1. wah..bestnye..tak pernah lagi sampai kuching...

    ReplyDelete
  2. omg... bestnya... anna nak ikut boleh?

    ReplyDelete
  3. nak jenjalan ke kuching ke ?? bestnyeee.,,

    ke nak tunggu kucing yaya berSALIN ? haha

    ReplyDelete
  4. bawak balik meow tu sekor ye yaya. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yg btu tu kan...ok..nti yaya cri utk cik na.. ;p

      Delete
  5. for what yaya?hehe...
    comei kucing tu, tp smiley kat bwh tu gak yg paling cute,,hehe

    ReplyDelete
  6. Nak kirimmmmm!
    Akak nk kucing seko tau :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha amboi..bg replika je la...xpon gmbo je..hikhik ;p

      Delete
  7. for what what?hehe.excited nak tawu.

    ReplyDelete
  8. Sarawak :D dimana kampungku berada XD hehehee

    ReplyDelete
  9. wah dia nak p jalan2... tak pernah g meaw meow...
    Nanti share cerita k

    ReplyDelete
  10. bawa balik kucing tu untuk puteri yer..hehe

    ReplyDelete
  11. jangan pi., kucing liar banyak kat sana., hahahaha..

    ReplyDelete
  12. salam cik yaya :)

    cik yaya nih suka buat entry yg buat org tertanya2 laa...haha

    pergi kuching sambung belajar atau bercuti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..
      bcuti la ayie..hehe.. ^_^

      Delete
    2. waaah..best tu..slmt happy semasa kat sana ya cik yaya :)

      Delete
  13. nak ikot jgk..hihi..untong larh..
    follow sini..jemput melawt http://qilhoshi.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  14. wahh, nk olidei kt kuching plak ^^

    ReplyDelete
  15. dah lama BUNDA tak g Khucing Sarawak..pernah lapan tahun dok sane..melahirkan 2 anak kat sane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh besh x bunda..yaya g sana xlama pun..so far ok la ^_^

      Delete
  16. Amin yaya, akak penah bercuti sama2 geng blogger kat kuching tahun 2011 :D

    ReplyDelete
  17. semoga selamat pergi n balik yaya. ke dh selamt blik pn ni? haha. lambat btolla haz ni. =.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah...hehe Alhmdlh..slmt smuanya ^_^

      Delete
  18. Wahai kak yaya yg comel lagi bergaya .. nak kucing sekor ^^ hehe.

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016