Thursday, 16 August 2012

WAKTU BILA PALING SESUAI UNTUK DIDENGAR..?? =)

Assalammualaikum w.b.t.

Sesaja nak tanya...Yaya bukan pe..macam pantang je bile orang atau media (radio/televsyn) yang buka lagu raya time baru mula puasa..slalu je dengar baru berapa hari or bpe minggu puasa sbuk nak dengar lagu raya..
yelaa..hepi2 jugak..tapi puasa bnyk hari lagi dah nak dengar lagu raya..nanti org da sbuk nak beraya, puasa entah ke mana..nama je puasa plak kang..huu

Macam Yaya sendiri suka dengar lagu raya bila time tgl bbrapa hari lagi nak raya..macam sekarangla..hari ni hari Khamis, Insyaallah Ahad or Isnin dah raya, kan..kan best, tgl 3-4 hari nak raya baru dengar..barulah syiooo00kk..hehe ^o^

Korang suka dengar lagu raya yang mana? Yaya suka Dato' Siti..so, paling suka dengar lagu dia yang kat bawah ni..hehe..j00mm..layan japp ^,^


Sekian,Wassalam..=D

22 comments:

  1. wktu zman sy blajar dulu, kwn2 suka pasang awal2 ramadhan lagu raya.. tapi ada org ckp x elok wt cmtu sbb ahli kubur mcm sayu jaa dgr nanti, ntah laa org ckp cmtu laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. err..yeke...huhu..lagu raye?
      bukan takbir raya ke..

      Delete
  2. selalunya seminggu nak raya baru rasa semangat nak dengar lagu raya. huhu.. semua lagu raya yg dulu2 best. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..dlm smggu sblum ke 3-4 ari sblm ke..bru besh kan

      Delete
  3. HAHA! betul tu, puasa x sampai 2 minggu lagi da ade radio yang memutarkan lagu2 raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..geram pun ade..mcm sbuk nak cepat raye plak

      Delete
  4. hehe.. zz suke dgr lagu raya bila dok buat keje ke, buat kuih raya ke.. kemas rumah pun sme.. bru ade feel.. hehe.. zz suke lagu yg aisyah ade nyanyi tu.. tpi lupe pulak tjuk nye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aisyah?mcm taw je lagu yg dmaksudkan tu...heee
      'pulanglah' ke?? ^,^

      Delete
  5. waktu sekarang ni la.. hehehhehe

    ReplyDelete
  6. dgr smua lagu raya... tapi lagi minat lagu raya yg lama2..hehehe...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bt0l3..lgu bru yg ade ttp xbleh chlnge lagu lame..=D

      Delete
  7. lagu raya dato' ct ni sume best2 kan? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol3..nazam lebaran..air mata sywal..hehe
      besh3..

      Delete
  8. siti punyer lagu Nazam Lebaran best jugak :D

    ReplyDelete
  9. sekarang dok dengar kat pejabat..pasang kuat-kuat pulak tu lagu raya..sajer nak kasi kosentrasi keje ilang ke laut hahahhaha..tapi mmg betul modd beraya mmg dah diserap satu badan..nak buat keje pun rasa malas..tunggu minggu depan je pesudah keje hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..taw xpe kan uncle.. ^,^
      tapi tu untung org yg rmai pkrja malay la..mcm yaya ni.sorng je malay..nak psng lagu raye..memg x r.. >o< hoho

      Delete
  10. selamat hari raya!!

    maaf zahir batin!!!

    jangan lpa tirah time mkn biskut raya nnt..hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hri raye tirah!
      aishh..xde lupa nyer..siap mkn kan sekali utk cik tirah..
      hehe

      Delete
  11. selalu time nak kemas or nak buat kuih raya mesti dengar lagu raya.. baru semangat. hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016