Monday, 1 August 2011

MACAMANA 1ST DAY POSE..??

Assalammualaikum w.b.t

Hai kawan2 sekalian, pe khabar malam ini? Adakah anda baik2 sahaje?hihi..macammana 1st day pose hari ni?ok x??haaaaa.....msti masa berbuke tadi korunk terus terkam air@makanan kat atas meja tu kan..hahahah then, Yaya pulak..hari ni disebabkan xde buat apa2..dok uma je..pagi2 ngadap laptop..men game, online, upload video2 photoshop, then nak tengahari bleh plak sakit pale, pening bagai la..terus tertido..tu lahh..ngadap laptop lelama lg..cehh bangun je tido trus solt zohr then men lptop jap tgu asar then pegi bzar beli makan..huhu..jalan sesak plak tu..sbb pgi bzar kat s.alam..ddk kt klang..mcmla xde bzr kt klang tu..huhu ;p

Apapun..untuk bulan pose ni memang Yaya da bertekad (chewahh..) xkan makan bnyk..xkire la sahur ataupon berbuka..semua nya mesti dlm kuantiti yang kcil@sdikit..hihi..mcm sahur pagi tadi..Yaya cume minum milo dengan bskut n roti then berbuke tadi pon Yaya makan murtbk aym ( tu pon separuh je)dengan 2ktul karipap..hihi..cdap..knyg jek.. ^o^ agak2 terlebih x tu?  errr....... -,-

p/s: hepi bufday to myself..!! sweet 22..!! ^o^

Sekian saja untuk hari ni..malam ni..
Wassalam.. =D

2 comments:

  1. waa... diet ea pose2 ni.. sikit ngat makan..

    salam ramadhan :)

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016