Saturday, 16 July 2011

CUTI2 MALASIA LAGI...HIHI

Assalammualaikum w.b.t

Hari ni Yaya pergi bercuti di Cameron Highlands ^,^ xlama..esok dah balik la..hahah..

Sebelum n selepas..tukar sebab rase nk tercekik je pkai berbelit leher sebab shwl tebl..heeee =D
Yaya try test je..ssuaikan diri..yela..kalo tetibe mendadak..nanti risau jgak perubahan tu sekejap je..jadi try to membiasakan.. ^,^ umm..huuu ok kew?

Dalam perjalanan ke sana mula ok..tapi bile agak2 macam da lame je naik bukit pusing2 tu..amat terasa sakit btol pale ni.ikot berpusing jgak..tahan je Yaya..lebih pusing dari genting..genting tu kira ok lg..xde pening pon..haiii nasib baiklah Yaya xmuntah..mata ni melilau jugak cari plastik..takot jgk kalo tetibbe nk terkeluar..uhu ;p 
Ni lah dier..hotel yang Yaya dok la ni..hihi..sempat mik gambo..ceh..bataqz sungguh budaq nih! ;p

Tembam..uuuu 


um..blakng mmg bnyk pokok..tp tidak blatar blakangkan kebun strwbry atau teh..hrp maklum...huhu 

Okeyh! ni saje wat mase ni..Yaya blum kua jenjalan lagi..da g jenjalan nti Yaya update lagi..hahah daaaa....ok
Wassalam... =)

p/s: sejuk disini...ssuai utk honeym00n..ahakz! ;p


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016