Sunday, 17 July 2011

CUTI2 MALASIA LAGI...HIHI #2

Assalammualaikum w.b.t

Helo frenz..Yaya da bgtaw sblum ni yang 1st entri cuti2 mlaysia ni kan yang nak update masa bcuti kat Cameron ni..tapi sedey..Yaya xp mana..juz Yaya jalan2 jap kat ctu dgn family Yaya g cari buah yang freshhh!! ihih ^o^ mak Yaya beli banyak..hoho..Yaya plak bertindak seperti budak kecik..beli bantal strawberi yang comel disana..mura lgpon..kalo nak dbandingkan disini..

wrna itam plak tu..adesss...hahahaha

Sebelum balik sempat singgah sini plak...lagi bnyak beli..hmmm

Ye..bunga...tapi bukan beli ni..haha Saje amik gambo bunga..taw memang xkan dapat...urm -_-''

Sempat bau...umm lagi wangi bunga ros k0wt..ahakz! ^,^

Ni cokelat..nak pulak mak Yaya ni beli..smpi 4kotak lak tu sbb tpengaruh dengan kata2 manis amoi kedai tu..lehhhhh...tapi sodap jgak..haha


Apepon..Yaya purple today...=)
Itu saja...sekian.
Wassalam

p/s: moga Ramadhan yang akan datang ni memberi lebih rahmat buatku...=)

6 comments:

  1. bestnya dapat cuti-cuti Malaysia. dah lama tak bercuti. asik kerja kerja kerja T_T

    Tips : Melicin dan Menghaluskan Kulit
    Kau Jantung Hati

    ReplyDelete
  2. Miss Y-hihi..xpe..kmpl uet je..agk2 bl ada mse tluang,g la bcuti..rhatkan bdn tu..=)

    ReplyDelete
  3. wahh bestnye pegi cameron :D tak pernah lagi jejak kaki ke sana T__T kirim strawberry boleh?

    ReplyDelete
  4. hihi...meh dtg uma rase..hihi kalo pale ble thn pusing g sane..nti ada ksempatan bleh pegi...Yaya da xmaw pegi lg..xble thn pening..huu

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016