Sunday, 15 May 2011

SEBAB DIA SAYANG AKU

Assalamualaikum w.b.t
hi u olss...^o^

Waahhh...baru buka blog ni..sblum ni buka t xble nk update pon..huhu...suke suke suke..hihi ^o^ Tapi kan errr tetibe yaya lupa nak tulis entri ape..hihi..um...ok la..nk citer pasal date smalm..hahaha...xde pe nk citer..semalam g kua dating wif my fiance je..tapi masalah yang selalu dihadapi semasa dalam hp smpai la waktu bjumpa..aku ni asik nk mara je..dia cakap sikit je...aku da mara..huhu..ntahla..kalo au ni bole dikatakan hari2 datang bulan.. ;p jangan cepat tue suda..alooo xmawlah nanti nampak sangt perbezaan ketara antara aku dan dia...hihi

Lagi nak cakap me kasih kt shayunk shaye sebab banyak hbiskan waktu dan uang sewaktu n selama bersama bua ati yg selalu menyakitkan ati ni..huhu..kadang2 terpikir napa si dia masih bersama aku sekarang sedangkan kalo lelaki lain..mesti xsampai sebulan kot xthn dengan perangai aku ni..terlau mmenyakitkan ati..hmm..senang je jawapan nyer...sebab DIA SAYANGKAN AKU lahhh...hmm da taw tapi masih xbleh percayakan dia..tu la masalah aku... =( bukan takat dengan dia je tapi dengan yang sebelum2 pon same..dan disebabkan aku ni yang cepat mara n kuat merajuk.. -_-.....

Hmm..malas da nak citer lg..hihi tu la sibuk nakk cakap psl ni..kan da xde mud tetibe..huhu ;p
ok la..cowi la..bubye..
Wslm... ^,^
p/s: sudi2 la rajin datang lawat yaya kat cini...baca entri yaya yang ntah hape2..hohohoho ;p

6 comments:

  1. Cik yaya,
    Jgn asik mara mara je.nanti dpt wrinkle kat muka. Hehe.....

    ReplyDelete
  2. hihi..tu la..tkot jgk klo jadi nti..huhu xmaw3x!!
    xpe2..cube cool je nti..hihi

    ReplyDelete
  3. klo dah syg kan... mesti la kena kuatkan hati layan buah hati yang sorg ne... yaya pun kena la sabar ek.... x mo memarah je... good luck both of u... =)

    ReplyDelete
  4. kak ya-hihi tq kak ya..mudah-mudahan...

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016