CAM LAMA JE XJUMPA....

Assalamualaikum w.b.t..
Haii u ollss......

Setelah beberapa hari sibuk mempromotekan diri supaya di 'like' dalam facebook..dan mendiamkan diri di blog..huhu ;p, aku update gak la ari ni..walaupon xde pape citer..xpnjg mana..tapi diam aku bukn xde baca entri blogger2 yg lain..aku rajin taw baca walaupon sibuk dengan mempromote diri di FB... =D Disebabkan xmendapat sambutan kerana make up aku yg xmenarik perhatian harapkan rambut je!ceh!! huuu
Dapat tulis blog jap ni ok la..dari diam je membisu seribu bhsa..tp xde la sgt kot..rjin je aku singggah lalu kt blog org..hihi..Suda berkurang da aku meng-post utk mempromotekan diri aku ni kt fren2 FB len utk like picture aku tu..kalo pic lawa xpela jgk..tp xlwa pon..hrap rmbut je..hm..malas da aku nk komen lg..nek nyampah lak..geram pon ade-kt org yg ajr aku make up tu la..hmm..dah la tgh penin pale praktikal ni kje nak lik kul bape..manager kat tempat prktikal suh plih antara 2pilihn..balik kul 6.30 ptg dan kje 5hari..atau balik kul 5ptg tp kje 6hari...huuuu....aku xska la cmni..nth pape r...urmmm  k la..aku mcm ade xde mud je nk tulis da ni..maaf cgt k..nite u ollss... wslm

p/s : xsabar nak jumpa kakakku n my sweet bby sok! hihi muax10x..gram nk tium pp..syg cgt bby tembam ni!

Post a Comment

0 Comments