PENUNGGU ISTANA ON 21ST APRIL 2011


Wahhhhh....dengar tajuk agak2 kowang seramm xxx??????huuuu...aku xbape nak seram sebenarnya dengar tajuk ni....sebab dalam pikiran aku filem macam ni biasa je macam filem seram yang lain kat Malaysia ni. Tapi yang buat aku tertarik terasa nak sangat tengok citer ni bila baca kat paper pasal Filem ni...nak taw nape??? Sebab...ianya di buat di lokasi betul2 Istana lama yang dah xberpenghuni sejak 100tahun lalu beb!!!!! Dan krew SEEKERS pon penah visit location kkat tempat ni dan segala apa yang berlaku didalamnya yang mereka dapat rakamkan adalah SAHIH!! Especially the footstages yang mereka dapati semasa wat rakaman kat sana!! OMG!!! the new news yg aku bru taw ni satu2nya filemm yang tiada pengarah..??!!OMG...!! Ni yang wat aku rase memang akan meremang bulu roma bile tengok citer ni..For sure beb!! Xsabar nak tengok..Nak taw cmne sinopsis nye....? KLIK jela ye kalo nak taw... =D Got from blog Uncle Seekers ^_^ hope kita p serbu ramai2 ke pawagam tengok camane citer kisah benar ini...huuuu n komen same2 lpas tgok citer ni nti.. ^o^

Post a Comment

0 Comments