LAIN YANG DIHARAP LAIN PULA YANG JADI..ADOYAii

Ingat tak cerita filem yang aku nak tengok sangat tu..??? KLIK SINI ..haaaaaa


Adoii....ingatkan best la citer Penunggu Istana tu...beria-ia taw aku nak g tengok tapi hmmmm..maleh nak cakap la..lagipon tak boleh nak merungut coz movie tu bukan sekadar filem rekaan untuk ditonton semata-mata tapi citer tu lebih kepada aktiviti paranormal...Senang nak cakap kalau u ollss mengharapkan nak tengok cerita2 hantu macam filem2 seram lain kat Malaysia ni jangan haraplah untuk tengok dalam filem ni. Cerita ni tak mempunyai jalan cerita yang menarik..yelah..macam yang diorang kata, filem ni tiada skrip n tiada pengarah cuma ade penerbit..huhu. Apa yang menarik perhatian aku cuma 'footstages' yang real yang diorang masukkan dalam filem ni..memang wat aku kecut pyot biler tengok citer ni sorang diri beb!!huhu..but it's just bcoz the footstags tu..tapi ada jugak yang menjadi tanya dalam diri aku...mana satu yang real n mana satu yang direka...hurm..mayb korang bleh tangok n decide sendiri...Tapi overall citer ni ok kot bg aku yang sememangnya suka tentang aktiviti paranormal ni walaupon penakut..huhuhu ;p Lagi satu pelajar yang aku rasa ada bakat dalam filem ni adalah.....err...alamak..da lupa r nama dier..huhu..tapi lelaki lah...mayb biler korang tengok korang akan tahu siapa yang aku maksudkan..dah macam Que plak bile aku tengok. =) Gud2..n congrate jugaklah to student2 ni yang berani membuat kajian kat Istana Billah, Perak tu yang sememangnya sebuah Istana lama yang berusia lebih 100tahun lamanya dan yang sememangnya berpenunggu...difahamkan oleh member ku sendiri yang berasal dari Perak, Istana tu punya 7PENUNGGU....huuuuuu....betul ke???

Post a Comment

1 Comments

  1. (nazirah)
    penah tengok cter "Paranormal I & II" x? lebih kurang mcm tu ke cter dia yaya? huhuh

    ReplyDelete