ROYAL SWEETENER STEVIA (RSS) - RCC

 (UPDATE ON FEBRUARY 2018)
Assalammualaikum w.b.t.
www.rcc2u.com

Dah baca tak entri Yaya yang sebelum ni tentang pengganti gula - STEVIA ni..?? Nak tahu apa itu STEVIA, asal usul nya, baca kat SINI ye..

Sekarang Yaya nak share pula tentang satu produk yang berasal dari STEVIA ni..sememangnye ianya satu produk yang amat bagus. Bagus untuk yang sudah mempunyai penyakit dan lebih bagus untuk yang tiada penyakit sebagai langkah pencegahan awal, ye. Apa produk STEVIA tu?

Produk Royal Sweetener Stevia (RSS)

Merupakan produk yang mengandungi ekstrak dari daun stevia. Kemanisan yang terhasil dari daun stevia merupakan Pemanis Semulajadi yang 300 kali lebih manis dari gula biasa. Kajian klinikal menunjukkan STEVIA berguna sebagai pengganti gula. Lebih dari sifat pemanis, kajian juga menunjukkan kesan penurunan tahap kawalan DIABETES, penurunan tahap tekanan DARAH TINGGI dan PENURUNAN BERAT BADAN untuk pesakit obesiti.

Khasiat Stevia

- MENGIMBANGI kandungan gula dalam badan.
- MENURUNKAN kandungan gula dalam badan.
- MELAWASKAN pembuangan air kencing.
- MENINGKATKAN kadar tenaga di dalam tubuh badan.
- MEMBANTU sistem penghadaman makanan.
- MEMBANTU mereka yang mengalami masalah insomnia.
- BERUPAYA mengawal berat badan (obesiti).
- MENGURANGKAN masalah keradangan.
- MENURUNKAN tekanan darah tinggi.
-INSYAALLAH-

Berkesan ke? Ada TESTIMONI tak? Persoalan yang biasa kan.. yela, kita kena tahu juga produk ni sesuai atau tidak, berkesan ke..tiruan ke asli ni? Kat bawah ni ada beberapa TESTIMONI @ pengguna yang telah mencuba produk RSS ni.

TESTIMONI PENGGUNA

En Hamdan (Penang) 013-5942609
Tiada lagi masalah semut datang selepas saya membuang air kecil setelah mengamalkan produk Royal Sweetener Stevia pemanis semulajadi di dalam minuman harian saya. Ianya kosong kalori dan sangat sesuai di amalkan bagi menggantikan kemanisan gula serta tidak memberi kesan sampingan.

Pn Lijah (Johor Bahru) 013-7438410

Saya pengidap masalah kencing manis dan menggunakan insulin. Bacaan gula dalam darah saya melebihi 20. Setelah sebulan menggunakan produk sample Royal Sweetener Stevia di dalam minuman harian bagi menggantikan gula, Alhamdulillah bacaan gula semakin turun menjadi 7 dan badan rasa lebih bertenaga.

En. Hamdan (Kedah) 014-7407879

Selepas mengamalkan Royal Sweetener Stevia sebagai pengganti gula, perkara pertama yang saya rasakan ialah dapat tidur lena. Sebelum ini saya mempunyai masalah kesukaran tidur(insomnia). Kini keluarga saya mengamalkannya sebagai pengganti gula dalam masakan dan juga minuman. Anak-anak juga semakin menggemari mengambil setitik Royal Sweetener Stevia dalam minuman.

En tarmizi (Kelantan) 013-9224780

Seorang pengidap kencing manis selama hampir 2 tahun. Selama ini hanya minum kopi '0' pekat tanpa gula. Hari pertama minum Royal Sweetener Stevia satu tiup untuk secawan kopi bagi melepaskan gian. Alhamdulillah sehari saja dah nampak perubahan pada tenaga dalaman dan luaran, parut hitam di kaki dah mula bersinar.

Dan yang latest testimoni, xsah kalau xtunjuk and beritahu korang semua. Of course, testimoni from my DAD...xde gambar my dad ye.harap maklum.hehe ;p) kalau sesiapa yang pernah baca entri2 Yaya sebelum ni, dan yang pernah terbaca status Yaya kat FB tau la tentang ayah Yaya. Ayah memang ada diabetes. Tahap teruk juga la sampai kena suntik insulin. Dan yang terbaru ni, luka kat kaki da makin merebak menyebabkan kaki ayah Yaya tu terpaksa dipotong. Hurm. Yup! He's now just have 1 leg dan guna kerusi roda untuk bergerak. Makan memang kena jaga. Minum pun sama. Sebelum ni risau juga ayah susah nak tinggal air 'berwarna' ni..tapi bila da kenal STEVIA try guna juga, Alhamdulillah. Memang ok la.dengan '0' KALORI, memang xperlu risau tahap manisnya tu. sebab ianya xkan bagi effect pada badan. Tapi makan tu tetap kena jaga la kan..huhu. 

Disebabkan produk STEVIA ni ok, jadi Yaya suggest la kat sesiapa yang nak try juga. Xrugi pun mencuba. Baik untuk kesihatan untuk yang berpenyakit atau takda penyakit. Berapa harga? Tak mahal. Harga berpatutan. Murah tapi berkualiti. 1 botol kalau guna seorang la kan, boleh tahan dalam 2bulan lebih kurang la. Tapi kalau ramai yang guna, dah tentu xsmpai 3 bulan..hehe. Jimat pon jimat, kan. Harga dia macam kat bawah ni ye.

ROYAL SWEETENER STEVIA (RSS) - Pemanis Semulajadi
www.rcc2u.com
1 Botol (10ml) = Bersamaan 200-300 titis
Harga pasaran 1 botol RM50 tapi
ada harga KHAS untuk pembaca blog Yaya ni.
Nak tau, kenalah tanya WHATSAPP Yaya ikut num dibawah ni ye

FREE COD untuk Area Klang dan Shah Alam yang berdekatan sahaja.
Jika pos, tambahan RM8, ye =)

(cara penggunaan: 1-2 titis dalam 200ml air)

Email: nurhidayah_mohd@ymail.com
Nak lagi cepat reply just WHATSAPP Yaya kat no:- 010 2709838

Untuk maklumat lebih lanjut tentang produk STEVIA ni boleh jugak pergi kat website: WWW.RCC2U.COM atau klik je banner kat atas sekali tu, ye.

Sekian, Wassalam.
Terima Kasih!

Post a Comment

26 Comments

  1. oh pernah dgr pasal stevia ni..pengganti gula..bagus kan..:)

    ReplyDelete
  2. Banyak kelebihan stevia ni...bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete
  3. sesuai untuk pesakit kencing manis yang tak boleh tinggalkan minuman yang manis kan :)

    ReplyDelete
  4. banyak kebaikannya... Inshaallah...xsalah mencuba. Berikhtiar

    ReplyDelete
  5. Produk ini memang terbaik ganti gula. Jangan Ragu!!
    - www.steviamanis.com

    ReplyDelete
  6. Assalam sis.. Mohon share testimoni ya ..

    ReplyDelete
  7. Salam sis. Mohon share testimoni. Tq

    ReplyDelete
  8. kak kalau guna untuk jerawat boleh ke ? . kalau boleh macammana penggunaannya?

    ReplyDelete
  9. salam kak , produk ni boleh ke menyelesaikan masalah jerawat ? . kalau boleh macammana penggunaannya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm... boleh cuba ^_^
      sebab ia adalah bahan semula jadi dari tumbuh-tumbuhan. try titiskan 1x kt jari (pastikan basuh dulu tangan tu dgn air bersih,ye) dan sapu kat jerawat..

      kalau boleh,try 1tmpt je dulu. risau nanti mungkin ada kulit sensitif,kan. =) ok

      Delete
  10. Assalam sis, nk tny...ada kesan pape tak kat air kencing kalo kita minum air stevia ni..sbb kwn sy ada minum n dia ckp air kencing ada sikit buih lps minum air stevia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. air stevia tu cmne?air kosong + stevia je? cmtu?
      mgkin kwan tu perlu cek dgn oktor sbb setahu saya guna stevia xkn ad efct yg xbaik..kcuali bdn kita ad penyakit..

      Delete