SERTAI INFAQ RAMADHAN BERSAMA 'LAPOWEY'

Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم
Assalamualaikum WBT
3 Syaaban 1442H | 17 Mac 2021

Ya Allah berikanlah kami kemudahan, keberkahan dan kemampuan untuk memperbanyak amal shaleh di bulan ini dan bulan-bulan selanjutnya, ya Allah ampunilah dosa kami, ya Allah sampaikan kami ke bulan Ramadhan.
aamiin



Nampak sedap kan tengok? ALHAMDULILLAH. Memang sedap pun. Rezeki dapat makan makanan yang sedap kali ni ❤️Semoga yang 'belanja' dimurahkan lagi rezeki mereka 🤗 Aamiin

Serius sedap tau👍😍 Diakui kesedapannya oleh ahli keluarga Yaya sendiri yang merasainya 😁😋 (jangan tanya Yaya sebab Yaya tak makan. Kenapa Yaya xmakan ? sebab diri sendiri lama xmkn nasi ooi 😆)

Lega hati bila dengar family komen gitu. Padahal bukan Yaya yang masak pun.hehe 🙊😋 tapi yela kan. Niat hati nak bagi cuba rasa makanan ni. Yaya tak pernah rasa. Alhamdulillah dorang kata sedap.

Uihh..kurang sebulan je lagi kita nak sambut Ramadhan kan. Dengarnya tahun ni dah boleh terawih dan solat di masjid/surau dengan mengikut SOP yang dah ditetapkan dinegeri masing masing. Alhamdulillah. Ok lah tu dari tahun lepas punya Ramadhan kan...Tambah lagi ada banyak pihak yang sudah mula membuat kempen sempena bulan Ramadhan yang bakal tiba ni. Salah satunya, LAPOWEY. Cuba merasa makanan yang dimasak dan disediakan sendiri oleh pihak Lapowey sempena kempen INFAQ RAMADHAN yang mereka anjurkan untuk tahun ini.
Siapa LAPOWEY ni? Buat mereka yang tidak tahu, sempena bulan Ramadhan yang penuh keberkatan yang bakal tiba tidak lama lagi, mereka menyediakan perkhidmatan untuk mana mana individu atau syarikat yang ingin bersedekah / infaq makanan kepada pihak yang memerlukan sprti ke rumah kebajikan ank yatim, org tua, asnaf, fakir miskin ,frontliners (polis, bomba dll) dan lain2 lagi.

MENU PILIHAN






Ada 6 menu pilihan makanan yang bermula dari Rm8 sahaja dan minimum tempahan adalah 100 pax. Setiap set pula didatangkan dengan kurma dan minuman secara PERCUMA. Dari segi penghantaran, untuk sekitar lembah Klang, penghantaran PERCUMA tau 😍 kalau luar kawasan tu, boleh berbincang lebih lanjut dgn pihak Lapowey tiada masalah. Semua bole diatur demi kebaikan bersama InsyaAllah 👌👍

JOM INFAQ!
Allah SWT berfirman yang bermaksud:
"Bandingan (derma) orang yang membelanjakan hartanya pada jalan Allah, 
ialah sama seperti sebiji benih yang tumbuh menerbitkan tujuh tangkai, 
tiap tiap tangkai itu pula mengandungi seratus biji. Dan(ingatlah), Allah melipatgandakan pahala bagi sesiapa yang dikehendakiNya, dan Allah Maha Luas(rahmat) kurnianya, lagi meliputi ilmu pengetahuanNya. 
Al Baqarah : 261

Apalagi, ni la masa utk kita #kongsirezeki kan 😊 Percayalah, bila kita berkongsi rezeki, rezeki kita akan bertambah bukan berkurang ye. Kalau bukan dari segi $$, banyak lagi dari segi lain. Antara sedar atau tidak je kita. Setuju? 😇

Sebarang pertanyaan mengenai Infaq Ramadhan Lapowey sila hubungi nombor-nombor yang tertera dibawah. 

Facebook : Lapo Wey
Office : 03-77341278



#LapoweyXkbba9
#ProjekInfaqRamadhan2021
#JalanKeSyurga
#MurahMeriah
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari

Post a comment

4 Comments

  1. Memang nampak sedap menu infaq. Barulah penderma rasa yakin nak laksanakan ibadah infaq nie..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah... Ada rezeki lebih boleh berinfaq bulan ramadhan nnt 🥰

    ReplyDelete
  3. sedapnya tgk menu.. jd lapo ngk nye.. barulah penderma yakin nak infaq untuk ramadhan nie..

    ReplyDelete
  4. Teringin juga nak join berinfaq ni.

    ReplyDelete