SUDAHKAH ANDA BERSEDIA?

Assalammualaikum wb.t
#sajakongsi

Lagi beberapa hari lagi je akan berakhirnya moratorium. Ye. Yaya diantara mereka yang terlibat. Tapi rasanya buat masa ni, takkan ada masalah untuk perkara ni. Alhamdulillah. InsyaAllah. Pandai pandailah kita mengurus kewangan, kan. Cuma macam dalam gambar kat atas ni, tengah penin sikit je berapa nak keluar untuk bulan akan datang ni keeee tak perlu bayar lebih, bayar seperti yang telah ditetapkan je? hmm alahai.

Korang yang terfikir nak buat pinjaman bank ni elok fikir dalam2 tau. Bila pinjam takda masalah, tapi nak membayarnya..haha lebih lebih lagi kalau TERPAKSA tanggung HUTANG ORANG =( emm

Sesal dahulu pendapatan , sesal kemudian tidak berguna lagi. Adududu. Sabarlah Yaya. Semoga Allah murahkan rezeki Yaya dan mereka yang membaca entri Yaya ni. Aamiin ^_^

Post a comment

2 Comments

  1. Terpaksa tanggung hutang org tuuu.betul...ya Allah..sama nasib la sy..hm

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe. sabar je la . doa moga kita dmurahkan rezeki. dan kalau org tu ada lagi, doakan juga dia mura rezeki spya dia dpt byr smula hutang pada kita ( yg tpksa menanggung ni >_< ) sob..sob..sadis huhu

      Delete