FENOMENA VIRUS COVID-19

Assalammualaikum wbt
#sajakongsi

Pernah tak kita fikir kenapa Allah hantar virus kpd kita semua? Walhal kita rasa kita tak ada buat apa-apa dosa pun! Kita tak nampak selagi mana Allah tak tegur..apabila Allah tunjuk satu-satu...


1. Di Masjidil Haram, puak2 transgender mengerjakan umrah ditanah suci dengan bangganya mengubah asal usulnya, jadi harini Allah bersihkan segala kotoran perbuatan jijik tu dengan virus halus. Harini masjidilharam kosong. Allahurabbi. 

Siapa baca kisah Kaum Nabi Lut (Allah terbalik bumi hilang terus dari Bumi sebab bahayanya virus Transgender, gay, lesbian) kita ni Allah baru hantar virus sikit, tak boleh buat apa-apa dah, apatahlagi Terbalik Bumi.

2. Di China, muslim disana dibunuh dengan kejam sekali. Dibunuh tanpa belas kasihan, tidak benar pakai tudung apatahlagi niqab. Bunuh hidupan liar & exotic dengan kejam dan dibuat makanan konon-konon herba. 

Harini Allah nak tunjuk dengan bala tentera virus kecil. Melesap separuh rakyat mati tanpa ada ubat hanya sekelip mata. Terlalu yg bangga dengan kekuatannya yg hebat  tak ada boleh lawan, sehingga terus menzalimi islam & haiwan-haiwan disana. Akhirnya tinggal ghost town.



3. Di itali, festival gay, homoseksual secara besar-besaran dilakulan. Sex sama sejenis secara terbuka dengan bangga lagi dapat buat sex sejenis. Allahurabbi.

Harini Allah tunjuk, itali negara ke 2 rakyatnya pupus dari dunia selepas China disebabkan kejahilan & kebodohan sendiri. 

4. Di Iran, Pembunuhan orang islam sunni beramai-ramai oleh puak syiah. Bangga dengan ajaran sesat yg dibawa sehingga memonopoli iran.

Harini, Allah bersih negara no ke 3 paling byk pupus rakyatnya. Disebabkan kejahilan & kerterlaluan terhadap islam disana.

5. Kenapa Malaysia tempias juga? Yess mungkin Allah nak tegur bahawa makin hari banyak golongan transgender berleluasa. Bangga dapat ubah jantina.

Allah nak tegur lagi harini masjid tak dapat masuk semua..sebab sebelum ni kita terlalu kejar dunia sehingga kita tak sempat singgah ke Masjid. Honestly la ramai rakyat kita tak solat jumaat tanpa rasa bersalah. Kalau solat jumaat tu pun boleh tinggal apatah lagi solat fardu lain..jauh sekali nak ke Masjid.

Bila orang pakai niqab, kita kata orang tu kolot ketinggalan zaman..harini Allah bagi cash pakai mask terus...Siap dengan sanitizer lg...

Fikir-fikir la
"nikmat Allah manakah yang 
kamu mahu dustakan?"
Surah Ar-Rahman ayat 13

Jangan terlalu bangga dengan dosa kita buat kerana Bala Allah itu meliputi semua. Yg alim ulama, jahil semua akan tempias..
Allahu 😔
Sumber : Deep Usrah

Bermanfaat untuk anda? Boleh share untuk pengetahuan rakan-rakan yang lain,ye . Terima kasih sudi singgah blog Yaya 😄

Sekian, Wassalam =)

Post a Comment

2 Comments

  1. betul tu yaya.. akak kalau baca balik satu satu yang mungkin menjadi punca ujian ni, jadi takut.. em.. semoga Allah SWT masih terima peluang kita untuk bertaubat..

    ReplyDelete