Monday, 5 September 2016

SEMOGA BERJAYA, ADIK-ADIK SEKALIAN!

Assalammualaikuim w.b.t.


Ramai ke ibu bapa yang amik cuti hari ni sempena peperiksaan anak yang mula mengambil UPSR hari ni? Wahh..tu excited ke risau dengan anak tu?hehe. Takpelah.Kira bagi sokongan kat anak-anak la kan. Bagus. Harap ibu bapa sentiasa prihatin dengan keadaan anak mereka ye. Lebih-lebih lagi bila tiba keluar keputusan peperiksaan anak tu nanti. Tak kita lulus atau sebaliknya, sentiasalah bagi semangat pada mereka ye. ^_^

Buat adik-adik yang mula mengambil UPSR hari ini, harap dapat membuat yang terbaik ye. Doa, selawat banyak2, sentiasa tenang, jangan kelam kabut pula ye. Cool je tau.(cewahh, ber-iya bagi nasihat macam la budak2 tu ada masa nak baca blog hakak ni..haha)

Apapun, kita doakan yang terbaik untuk mereka,ye. Bakal Pemimpin Negara ni! ^,^ Aminn InsyaAllah. =)

6 comments:

  1. Semoga anak-anak kita mendapat keputusan yang cermerlang (>.<)Sertai Segmen tonton lagu sudah ku tahu versi ucing :cool:

    ReplyDelete
  2. tapi UPSR bukan penentu masa depan.. hee~ risau plak ade adik adik yang tak capai target, nanti kena marah dengan mak..

    kakak balas singgah !!

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016